Bu Blogda Ara

9 Temmuz 2017 Pazar

Flormar Extreme Lip Lacquer 07 Flower Power Likit Ruj


Herkese selamlar, 

Yaz makyajına çok yakışan capcanlı ve de uygun fiyatlı bir likit ruj bugünkü konuğum. Flormar Extreme Lip Lacquer 07 Flower Power likit ruj bahar aylarından beri çok severek kullandığım bir dudak ürünü oldu. Dilerseniz detaylara geçelim. 


Dış ambalajındaki Rose gold renkteki kapak detayının çok hoşuma gittiğini belirterek sözlerime başlamak istiyorum. Tüpün üzerine yapıştırılmış mini etikette ise üretim tarihi, rujun ismi ve numarası, 4.5 ml'lik gramajı ve de açıldıktan sonra 18 ay içinde tüketilmesi gerektiğine ilişkin künye bilgileri yer almakta. 


Süngerli aplikatörü sayesinde ruju dudağa düzgünce uygulamak oldukça kolay. Opaklığı şahane. Tek seferde mükemmel rengi elde etmek mümkün; çünkü pigmentasyonu çok başarılı. Parlak bitişli. 


İçinde hafif turuncumsuluk barındıran kırmızı rengi ile yaz makyajlarımda çok severek kullanıyorum. Kalıcılığı da çok iyi. Bir şeyler yiyip içtiğinizde rengi homojen biçimde siliniyor ve parlaklığı azalarak daha mat bir görünüme kavuşuyor. Yağ bazlı bir dudak makyaj temizleyicisiyle arındırılabiliyor. 


Tişörtümle de çok uyumlu olmuş, değil mi? :)


Bu likit ruj Flormar Online'dan yaptığım bir alışverişte o zamanki kampanya uyarınca hediye olarak sepetime eklenmişti. Ancak halen zaman zaman bu rengi ve bu Extreme Lip Lacquer serisinin diğer renklerini Flormar mağazalarında veya Flormar Online mağazada görüyorum. Sizler de bakabilirsiniz. Formülünü çok çok beğendiğimden ben de diğer renklerine mutlaka bakacağım.

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar