Bu Blogda Ara

20 Haziran 2017 Salı

Urban Decay Heat Palet Alışverişi ve Palete İlişkin İlk İzlenimlerim



Bir önceki postta da gördüğünüz üzere doğum günü ayım olan Haziran'dan aldığım yetkiye dayanarak alışveriş işini abarttığım doğru. Ancak Urban Decay Cosmetics öyle benlik bir paleti piyasaya sürdü ki... What can I do sometimes, yani di mi? ;)



Ben mail kutuma ön sipariş bilgisi düşer düşmez Urban Decayin internet sitesinden sipariş ettim. 3 gün içinde elimdeydi. Burada bir not da düşmek istiyorum. İnternet sitesinden yaptığım alışveriş ile deneme boyu ürün olarak Razor Sharp Liquid Eyeliner'ların Fireball rengini seçerek sepete eklemiştim. Ancak deneme boyu olarak gelen Razor Sharp Liquid Eyeliner Fireball kupkuru bir yapıda yani kullanılamaz haldeydi. Ben de derhal firma ile iletişime geçtim. Bu sorunla ilgilenip bana yepyeni deneme boyu ürünler gönderdiler. İlgili tavırları ve yardımcı tutumlarıyla benden kocaman bir artı daha aldı Urban Decay Türkiye ekibi <3 Instagram Storylerimde bu olumlu deneyime yer vermiştim. Bir kez daha da buradan teşekkür ediyorum. 


Urban Decay Heat palet resmen yakıyor!  Alan memnun, henüz almayan bin pişman. Paletin içinde sıcacık renkler var. Açıktan koyuya doğru geçişli 12 fardan oluşuyor. Sonbahara da çok uygun bir palet; ancak görünüşe bakılırsa sıcak yaz günlerinde de vazgeçilmezim olacak! Paletin içinde sevmediğim veya kullanmam diyeceğim tek bir renk dahi yok. Tonların dizilimini çok çok beğendim. Dış ambalajı çok şık ve zarif. Paletin yuvası olan karton ambalaja da bayıldım. Hele paletin oturduğu o en alt katmandaki yanmış kibrit çöpleri detayı yok mu! 


Paletin resimlerini çekmemin ardından derhal deneme sürüşüne aldım. İlk intiba olarak birkaç yorumumu sıralayacağım. Bir kere farların yapısı yumuşacık. Pigmentasyonları çok çok iyi. Öyle ki fırçayı değdirdiğiniz an rengi homojen bir biçimde alabiliyorsunuz. Tozutma sorunu var. O yüzden fırçayı far yüzeyinde çok sürüklememek gerekiyor. Hafifçe dokundurmakta fayda var. 


En en en favorim ise bu Lumbre ile başlayıp Scorched ile biten dörtlü. Bir gün kendi adıma bir Quad çıkarsam tonları kesinlikle bu dörtlüden farklı olmaz.  ;) 


Farların birbiriyle uyumu çok güzel, karıştırılarak kullanıldığında da iç içe geçiyorlar. İyi bir far bazıyla oldukça uzun bir süre göz kapağınızda kımıldamadan duruyorlar. 



Kısacası Urban Decay Heat Palet'le ilgili  ilk izlenimlerim çok çok olumlu. Paleti bir süre daha kullandıktan sonra detaylı yorumlarımı içeren uzun soluklu bir inceleme yazısı yazmayı düşünüyorum. 

Şimdiden herkese iyi Bayramlar. 

Sevgiler! 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar