Bu Blogda Ara

6 Haziran 2017 Salı

Out of Stock May 2017


Herkese selamlar,

Mayıs ayında az ve öz ürün bitirdiğimi söyleyebilirim. Ancak işin güzel tarafı, biten ürünlerin hemen hepsinin detaylı değerlendirme yazıları blogumda mevcut. Dilerseniz derhal kısa kısa girizgah yapıp detaylı yorumlarıma ulaşacağınız linkleri içinde barındıran biten ürünlerime geçelim. 


1. Urtekram Lavanta Özlü şampuan: İlk olarak şurada yazdığım Hırvatistan Kozmetik alışverişi yazımda gördüğünüz şampuan. Bu şampuanın biberiye özlüsünü de kullanmıştım. Urtekram sevdiğim bir marka çünkü hayvanlar üzerinde deney yapmıyor ve paraben içermiyor. Saçlarıma da gayet iyi geliyor. Hırvatistan'a gittikçe alıyorum o nedenle de. 

2. Diadermine Arındırıcı T Bölgesi Bantları: Burnumdaki pütürlü siyah noktaları gayet güzel temizleyen bantlar. Hassas cildimle iyi anlaştı, herhangi bir hassasiyet, alerji vsye sebep olmadı. Yeniden satın alacağım. Hatta mümkünse Gratis indirimine denk getirerek... :)

3. Bobbi Brown Extra Repair Serum: Son damlasına kadar severek kullandım. Detaylı yazısı için buraya tıklayınız.

4. Maybelline The Falsies Push Up Drama: Evet geldik kimilerinin bayıldığı, kimilerininse yerden yere vurduğu rimele. Acaba benim kirpiklerimle anlaşabilmiş mi? Cevabı şuradaki yazıda. 


5. Sephora Soft Touch Cotton Pads: Kendisi benim "el clasico " klasmanındaki ürünüm. Her ay mütemadiyen en az bir paket tükettiğimden dayanamayıp hakkında post da yazmıştım. Buradan okuyabilirsiniz.

6. Sephora Triple Action Gentle Makeup Remover Gel: Bittiğine üzüldüğüm bir ürün. Kesinlikle tam boyunu satın alacağım. Hakkımdaki görüşlerim şurada

7. DKNY Be Delicious Parfüm: DKNY'nin bu mis kokulu, elmadan esinlenerek tasarlanmış ambalajlı parfümlerini sevmeyen var mı? Benim bitirdiğim ilk çıkan, yeşil renkli parfümü. Kokusu muhteşem ancak benim tenimde asla kalıcı değil. Çok çabuk uçtuğundan sık sık tazelemek zorunda kaldım. Belki ileride yeniden satın alırım. 



Bakalım en sevdiğim ay Haziran'da neler bitecek? 

Sevgiler. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar