Bu Blogda Ara

2 Haziran 2017 Cuma

NOTD: China Glaze 77004 IV Oje



Herkese merhabalar, 

En sevdiğim ay, doğduğum ay, en favori mevsimimin müjdecisi Haziran geldi! Çok mutluyum yepyeni bir Haziran ayına daha kavuştuğum için. Bu nedenle şeker gibi bir post hazırladım sizlere. 



China Glaze'in 77004 IV numaralı ve kodlu ojesini Gratiste görüp rengini çok beğenerek satın almıştım. Bahara ve yaza çok yakışacak bir renk olduğu kanaatindeyim. Yazısını yazmadan önce hakkında biraz araştırma yaptım. Genelde China Glaze ojelerin isimleri oluyor. (Liquid Leather gibi mesela) Ancak bu ojenin varsa bile bir ismi yok, sadece rakamlardan oluşan bir koda sahip. Keşke adlandırsalarmış, böylece ojeyi satın almak isteyenler için bulmak daha kolay olurmuş.


China Glaze 77004 IV oje tek katta homojen olarak yayılsa da tam olarak opaklaşmıyor. Tırnak çizgilerini kapatmak için ikinci katı mutlaka geçmeniz gerekiyor. Kuruma hızı orta diyebilirim, katları uygularken biraz beklemek lazım. Parlak bitişli bir oje. 


Ben duruşunu, rengini ve yapısını çok sevdim. Ojede kalıcılık benim için bir kriter değil; çünkü çok sık oje değiştiren birisiyim. Ancak bu ojenin dayanıklılığı gayet iyi.  İnternette oje hakkında ismi var mı diye yaptığım araştırma esnasında China Glaze'in bu IV serisi ojelerinin yağ bazlı olduğu ve bu nedenle de daha uzun süre dayandığı bilgisini edindim. Sizlerle de paylaşmak isterim! 



Beğendiniz mi? 

Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar