Bu Blogda Ara

16 Haziran 2017 Cuma

Medik8 Hydra8 B5 Skin Rehydration Serum

Herkese merhabalar,

Bugün sizlerle son dönemde cilt bakım rutinime eklenmesinden ötürü çok mutlu olduğum bir üründen bahsedeceğim. Medik8 Hydra8 B5 Skin Rehydration Serum geçtiğimiz sene sevgili @nily21 davetiyle katıldığımız ve Sevgi Soluk'la gerçekleştirdiğimiz keyifli etkinlik sonunda (hatırlamak için tıklayınız) bizlere hediye edilmişti. Kullandığım başka serumlar olduğundan bu serumu kullanmaya bir süre önce başladım. Artık sizlerle de paylaşma vakti. 


Medik8 Hydra8 B5 Skin Rehydration Serum isminden de anlaşılacağı üzerine cilde yeniden nem kazandırmayı vaat ediyor. Benim gibi kuru ciltli iseniz nem serumlarının ne denli önemli olduğunu biliyorsunuzdur. Ben bu ürünü sabahları cildimi temizledikten sonra 4 damla halinde yüzüme ve boynuma uyguluyorum. Anında bir ferahlık hissi veriyor. Ayrıca hemencecik cildim tarafından emiliyor. Üzerine de gene bir süredir favorilerim arasında olan Darphin Vitalskin nemlendiricimi sürüyorum. (Onun da yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.) Bu nemlendiricimle Medik8 Hydra8 B5 Skin Rehydration Serum gayet iyi anlaştığından gün boyunca nemli hissi cildime sağlıyorlar. Öte yandan cildimde herhangi bir irritasyon, alerji vs.'ye de neden olmadı. 


Bu şekilde damlalıklı bir ambalajı var. Hijyen açısından düşünüldüğünde iyi ki böyle tasarlanmış. Ayrıca damlalığın sağladığı kontrol dolayısıyla ürün ziyan etme riski de yok; çünkü her şey kontrolünüz altında. Bu gerekçelere dayanarak ambalaj tasarımını işlevsel bulduğumu belirtmek isterim. 


Sözü toparlayacak olursam çok severek kullandığım, tanıştığıma memnun olduğum bir serum oldu Medik8 Hydra8 B5 Skin Rehydration Serum. Bitince satın alacağım cilt bakım ürünleri arasında yerini aldı.

Sevgiler.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar