Bu Blogda Ara

20 Haziran 2017 Salı

Doğum Günü Kozmetik Alışverişleri



Herkese selamlar, 

Doğum günüm olan 8 Haziran 'ın şerefine yaptığım Kozmetik alışverişleri bugünkü postun konusu. Gelin kısaca aldıklarıma ve hediyelerime göz atalım!

İlk olarak Bobbi Brown Online'dan yaptığım alışveriş ile başlayalım. Tam bir "çarşıdan aldım bir tane, eve geldim bin tane" konseptli bir alışveriş... Ben sadece en ortada yer alan Nude Finish Tinted Moisturizer isimli renkli nemlendiriciyi satın aldım. Geri kalanı, alışveriş yaptığım günkü kampanyalar ve eklediğim kod ile sepetime dolanlar... Yakında bu renkli nemlendirici incelemesi blogumda yer alacak. 


Son günlerde Instagramı kasıp kavuran Urban Decay Heat Palet Doğum günümden birkaç gün sonra piyasaya sürüldüğünden almasam olmazdı! Renkleri sanki benim için özel olarak "customized " biçimde tasarlanmış ve Heat paletin içine yerleştirilmiş, o derece ;) Takipte kalın, çok kısa süre sonra ilk izlenimlerimi yayına açacağım. 


Yves Rocher kart sahiplerine Doğum günlerinde aldıkları bir ürün karşılığında tercih edecekleri ikinci ürün hediye ediliyor. Ben de ne zamandır aklımda olan Orange Cosmos farı satın aldım. Hediye olarak da Yves Rocherın Jumbo göz kalemi olarak geçen kalem farlarından Akçaağaç olanını seçtim. Gene Yves Rocher kartın Doğum günlerine özel olarak tanımladığı özel duş jeli hediyemi de aldım. 


Ve geldik alışverişimin en ışıltılı parçasına. Kısa süre önce ülkemizde Sephoralarda satılmaya başlayan Becca markasının bu setini bulduğum an satın aldım. Daha önceden Becca'nın hiçbir ürününü kullanmamış birisi olarak bir likit öteki kompakt Opal renkli aydınlatıcılardan oluşan bu ikili seti kaçırmak istemedim. Markayla tanışmak için biçilmiş kaftan adeta! 



Bir Makeup Junkie'nin Doğum günü itirafları içerikli yazısının sonuna geldik. 

Sevgiler. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar