Bu Blogda Ara

29 Haziran 2017 Perşembe

Başakımın Flormar Tropical Splash Koleksiyonundan Benim İçin Seçtiği Doğum Günü Hediyeleri


Doğum günleri benim açımdan bir nevi hesap kitap defterlerini karıştırma vakitleri... Veya başka bir deyişle, geçen yıldan bugüne dek uzanan zaman diliminde neler yaşadım, hayatıma kimleri dahil ettim, enerjimi düşüren/beni mutsuz ya da huzursuz eden/şu veya bu şekilde canımı sıkan hangi gereksizleri hayatımdan çıkarıp veyahut silip attım, ne gibi anılar biriktirdim, tüm bu toplama-çıkarma işlemlerimden hanemde kar olarak ne kaldı ve türevi sorularının cevaplarını bulma fırsatı... Hayattaki en önemli değerlerden birisinin "güzel insanlar biriktirmek" olduğunu yeniden idrak etme ve bu gerçeklikle mutlu olma hali... 

Geçen hafta sevgili arkadaşım, sizlerin de çok iyi tanıdığı blogger dostum Başak'tan (yani @larcencielblog'dan) tam da onun zarafetine yakışır bir kargo aldım. Heyecanla paketi açtığımda Flormar'ın yepyeni koleksiyonlarından olan Tropical Splash'tan tam da satın almayı düşündüğüm (nokta atışı, çünkü kardeşlique ;) ) iki ürününü görünce havalara uçtum! İnsanın zevklerinin uyuştuğu, hayata dair pek çok şeyin yanı sıra kozmetik tutkusunu da paylaştığı dostları olması gerçekten büyük bir nimet. Başakçığıma burada bir de sizlerin nezdinde teşekkür etmek istiyorum. 


Başak kuzumun benim için seçtiği Flormar Tropical Splash koleksiyonu ürünlerine yakından bakacak olursak ilki Amazon Rosewood isimli ruj. Ben bu ruju bir süre önce Flormar mağazasında swatchlayıp çok beğenmiştim. Ancak evdeki on yüz milyon ruju düşünüp almaktan son anda kendimi vazgeçirmeyi başardım! Ancak akacak kan damarda durmaz hesabı , benim olacak ruj da ne yapar eder bir yolunu bulup bana ulaşır, değil mi ama? ;) 


Ve gene Flormar mağazasından alışveriş yapmaksızın ayrıldığım o gün Tropical Splash koleksiyonunu incelerken radarıma yakalanan Pinky Peach isimli bu muhteşem far! Bu iki ürünü de deneyimleyip görüşlerimi blogumda sizlerle paylaşmak için sabırsızlanıyorum! 


Girizgahta da sözünü ettiğim üzere doğum günü ayım olan Haziran şükürler olsun ki sahip olduğum dostulukların değerinin bir kez daha altını çizdi. Sevgili Başak dostuma da paylaştığımız güzel günler, dostluğumuz ve birbirimize olan daim desteğimiz için çok çok teşekkür ediyorum. 

Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar