Bu Blogda Ara

3 Mayıs 2017 Çarşamba

Out of Stock April 2017


Nisan ayında biten ürünler geçtiğimiz aylardakine nispeten daha az sayıda. Öte yandan bozulan oje sayısı hiç de azımsanacak gibi değil! Dilerseniz aile pozuna hızlı bir bakış atıp detaylara geçelim. 



  1. Bath and Body Works Hawaii Ultra Passionfruit Kiss Body Cream: Bu ürün yazısını daha önceden şurada yazdığım Bath and Body Works lansmanında hediye edilmişti. Oldukça bereketli bir ürün. Mis gibi kokuyor ve oldukça yoğun, baskın bir kokusu var. Nemlendirmesi muhteşem. Hızla emiliyor, kıyafetlere bulaşmıyor ve dolayısıyla da leke yapmıyor. Çok severek kullandım. Yoğun yapılı bir vücut kremi olduğundan tam da benim gibi kuru cilde sahip kişiler için biçilmiş kaftan. Mutlaka yenisini alacağım. 
  2. Nivea Anti-Transpirant Invisible For Black and White Roll on: Senelerdir çok severek kullandığım bir roll on. Gerçekten de giysilerinizde leke bırakmıyor. Kokusu hafif ama hoş bir koku. Bunun da yenisini alacağım en kısa zamanda. 
  3. Loreal NutriGold Cream Mask: Geceleri çok severek kullandığım krem/maskenin detaylı yazısını buradan okuyabilirsiniz. Artık havalar ısınmaya başladığından yenisini almayacağım; onun yerine bir tık daha hafif formüllü gece kremiyle cilt bakım rutinime devam edeceğim.
  4. Elie Saab Le Parfum: İki tane tester parfümü de bitirmiş oldum. Mis gibi, son derece fresh ve ferah bir parfümdü. Ancak benim tenimde asla kalıcı değildi. O yüzden tam boyunu almayı düşünmüyorum.



5. Avon SuperShock Flash Göz kalemi: Maalesef çekmecede unutulmaktan ötürü kuruyan ve kullanılamaz hale gelen pembe ışıltılı göz kalemi. Elimde benzer renkler olduğundan aynısından almayacağım.

6. Sephora Makyaj Temizleme Pamukları: Her ay bir hatta bazı aylar iki paket bitirmeme şaşmamalı. Yakında yazısı da gelecek bu makyaj temizleme pamuklarının. O derece seviyorum yani! :) 

7. Essence, Essie, Rimmel London, China Glaze ojeler: Çekmece temizliği yaparken kuruduğunu, bozulduğunu ve/veya formülünün değiştiğini fark ettiğim ojeleri de geçtiğimiz ayla birlikte uğurladım. Neyse ki içlerinden iki tanesinin detaylı yazısını yaklaşık 4 sene önce blogumda yazmışım. Buradan ve şuradan okuyabilirsiniz.



Hepimiz için harika bir Mayıs ayı diliyorum ve kendi adıma bir an önce doğum günü ayım olan Haziran'a kavuşmayı bekliyorum:) 

Sevgiler! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar