Bu Blogda Ara

3 Mayıs 2017 Çarşamba

Maybelline The Falsies Push-Up Drama Mascara


Bugünkü konuğum seveni de sevmeyeni de oldukça fazla olan bir rimel. Maybelline The Falsies Push-Up Drama Mascara'yı uzun süredir test sürüşündeydim. Artık yorumlama vakti geldi çattı! 


Gramajı 9.5 ml. Metalik bir dış ambalajı var. Kapağı metalik kırmızı alt gövdesi ise metalik pembe. Arkasında fırçasının resmi bulunuyor. İtalya'da üretilen bu ürünün açıldıktan sonra 6 aylık ömrü var. Bendeki Very Black yani yoğun siyah rengi. 


Fırçası plastik. Benim uzun fakat ince ve cansız kirpiklerimde bu rimeli tek kat uyguladığımda belirginleşmiş kirpik görüntüsü elde ediyorum. İkinci katı geçince ise kirpiklerim biraz daha hacim kazanıyor. Gerçekten de ismi gibi simsiyah bir rengi var. Günlük makyaj için sözünü ettiğim iki kat gayet uygun. Kirpiklerimi ağırlaştırmamasına ise benden tam puan. 


Bu rimelle ilgili bir diğer sevdiğim özellik ise göz altlarıma dökülmemesi. Drugstore'da satılan bir rimelde aradığım kriterlerden olduğu için özellikle dikkat ettim. Asla dökülmedi. Akmadı da! Öte yandan temizlerken biraz uğraştırıyor. İyice arındırmak için makyaj temizleyicisini bir süre bekletmek iyi fikir! 


Hep söylerim, bir rimeli beğenip beğenmemenizde kirpiklerinizle anlaşması ve rimelden beklentileriniz önemli. Bu rimel benim cansız kirpiklerime istediğim doğal görüntüyü sağlaması, göz altlarıma dökülmemesi, asla akmaması ve ikinci katı geçtiğimde dahi kirpiklerime ağırlık yapmaması sebebiyle benim sevdiğim uygun fiyatlı rimeller arasına girdi.

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar