Bu Blogda Ara

17 Mayıs 2017 Çarşamba

H&M Sensorium Eye Colour Cuvee Rose Göz Farı



Bugün sizlerle uzun zamandır denediğim bir farı paylaşacağım. H&M hazır giyim markasının bildiğiniz üzere kozmetik line 'ı da bulunuyor. Ben de bir güzellik bloggerı ve makeup junkie olarak H&M Kozmetik ürünlerini satın alıp denemeyi seviyorum. O halde detaylara geçelim! 


Bu farda da dikkatimi çeken ilk şey kocaman far standındaki diğer farların çoğunluğundan farklı dış ambalaja sahip olmasıydı. Far siyah panın üzerine oturtulmuş, kapağı ise altın rengi. Bu ambalajdaki farlar arasında başka tonlar da bulunmaktaydı. Benim seçimim ise Cuvee Rose isimli bu renk oldu. 



Günlük makyaja, gözlerde hafif ve doğal görüntü sevenlere çok uygun bir far. Işıltılı ve de yumuşacık. Pigmentasyonu gayet iyi. 


Altına mutlaka bir far bazı uygulamak gerekiyor. Benim göz kapaklarım kuru olmasına rağmen bazsız denediğimde hiç iyi bir verim alamadım bu fardan. Baz uygulamadığımda rengi ortaya çıkmadı, son derece silik durdu ve uçup gitti göz kapaklarımdan. Bunu bu kadar detaylandırmamın sebebi far bazının bu farın olmazsa olmazlığına vurgu yapmak! 







Fiyatı 19.99 TL olan H&M Sensorium Eye Colour Cuvee Rose farın fiyat performans oranını iyi bulduğumu söyleyebilirim. Günlük ve hızlı göz makyajında kullanılacak pratik bir far arıyorsanız bakabilirsiniz. 

Sevgiler. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar