Bu Blogda Ara

24 Nisan 2017 Pazartesi

Out of Stock March 2017


Mart kapıdan baktırdı, kazma kürek yaktırmadı belki ama bir sürü ürünü de yanına alarak bitti gitti. Toplu aile fotoğrafına bakınca ne demek istediğimi anlayabilirsiniz. Biten ürünleri kadraja sığdırmak için ne çektim, bir bilseniz! ;) Neyse söyleyecek söz çok, tanıtılacak ürün bir sürü. Gelin, en iyisi kategori kategori bitenlere bakalım. 


Cilt Bakım Ürünleri: 

1. Lancome Visionnaire Advanced Multi-Correcting Cream: En sevdiğim kış nemlendiricimden bir kavanoz daha tükettim. Detaylı yazısını buradan okuyabilirsiniz. 

2. Clinique SPF 30 Solar Smart Face Cream: İncecik yapılı bir güneş koruma kremiydi. Ten makyajı yapsam da yapmasam da nemlendiricimin üstüne uyguladım. Herhangi bir problem(kaşıntı, alerji, hassasiyet vs) yaşamadım. İyice yaymaya özen gösterdiğimden bembeyaz olmasına rağmen cildimde beyaz kalıntılar bırakmadan rahatça emildi. Yeniden satın alabilirim. 

3. Lancome Softening Hydrating Toner Tonik: Deneme boyu bir üründü. Alkol ve paraben içermemesi benim için büyük artı. Çok güzel bir tonik. Cildimde hassasiyet de yaratmadı. Makyaj sonrasında cildimdeki kalıntıları güzelce temizledi. İleride tam boyunu almayı düşünebilirim. 

4. Caudelie Vinosource Moisturizing Sorbet: Bu krem yurtdışından satın aldığım Caudelie markasının mini boylarından oluşan bir setin içinden çıktı. Günlük nemlendirici olarak kullandım. Tek başına sağladığı nem gayet iyiydi. Fakat bu ürünü kullanıp ten makyajı yaptığımda bu krem cildimden dökülmeye başladı. Dolayısıyla ten makyaj ürünleriyle makyaj yapıldığında uygun bir baz görevi üstlenmiyor maalesef. 

5. Biotherm Aquasource Total Eye Revitalizer Göz Kremi: Bu da mini boy. Severek kullandım. Kuru göz altlarıma iyi geldi. Tam boyunu alabilirim. 


Vazgeçilmezlerim:

6. BioTrue Lens Solüsyonu: En sevdiğim solüsyon. Doktorumun da onayıyla kullanmaya devam ediyorum. Bittikçe alıyorum. Daha önceden de dediğim gibi Bausch&Lomb daha iyisini yapana dek bu! ;)

7. Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu: Misel sular pek çoğunuz gibi benim de makyaj temizlemede vazgeçilmez ürünlerim. Daha önceden galonlarca Bioderma H2O bitirmiş birisi olarak arada bir de Garnier'nin misel suyunu kullanıyorum. Bu ürünü de seviyorum. Bittiğine göre yenisini alabilirim. 

8. Sephora Makyaj Temizleme Diskleri: Ben yazmaktan yoruldum, siz dinlemekten sıkıldınız belki ama makyaj çıkarmada şu ana dek kullandığım en yumuşak pamuklar bunlar. Daha iyisini bulana dek yola devam. 


Makyaj Malzemeleri:

9. Benefit Gimme Brow Kaş Maskarası: Bu biten kaçıncı tüp sayamıyorum artık! ;) Detaylı yazısı için şuraya tıklayınız. 

10. MAC False Lashes Rimel: Bu rimel MAC'in bir Holiday setinden çıkmıştı. Severek kullandım. Kirpiklerime verdiği hacim günlük kullanıma uygun. Elimde aynı üründen bir tane daha var. 

11. Urban Decay 24/7 Glide On Shadow Sin: Çok severek ve büyük umutlarla daha Urban Decay Türkiye marketine girmeden yurtdışından satın almıştım. Maalesef çekmecede unutulmaktan kurudu.

12. Guerlain Maxi Lash Mascara: Günlük kullanım için çok sevdiğim bir rimel de bu oldu. İleride tam boyunu alabilirim. 


El &Vücut Bakımı:

13. Neutrogena El Kremi: Ambalajının tatlılığıyla dikkatimi çeken bu el kremini geçen sene almıştım. Konsantre formüllü olmasından ötürü 500 kez kullanım vaadi var. Saymadım tabii ama oldukça uzun süre kullandım. Güzel bir el kremiydi. Ama ben konsantre formüldense klasik formülden yanayım. 

14. Caudalie Shower Gel: Yukarıda bahsettiğim nemlendiricinin de içinde bulunduğu setten çıktı bu duş jeli. Mis kokulu. Ferah bir his bırakıyor, çok güzel köpürüyor. Memnun kaldım.




Aylardır bu kadar çok ürün bitirmemiştim!

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar