Bu Blogda Ara

3 Nisan 2017 Pazartesi

L'Oréal Paris Nutri Gold Extraordinary Night Cream Mask Gece Kremi



Herkese merhabalar, 

Hatırlarsanız bir süre önce sizlere Loreal Mucizevi Yağ Cilt Güzelleştirici Günlük Bakım Kremini severek kullandığımı burada bahsetmiştim.  Loreal markasının renkli kozmetik ürünlerinin yanı sıra cilt bakım ürünlerini de seven birisi olarak Nutri Gold Extraordinary Night Cream Mask gece kremini de bir Gratis indirim döneminde rafta fark edip satın almıştım. Oldukça uzun süredir test sürüşünde olduğum bu kremi yorumlama vakti geldi çattı.



L'Oréal Paris Nutri Gold Extraordinary Night Cream Mask'i makyajdan arındırılmış, temizlenmiş ve toniklenmiş cildime kalın bir tabaka halinde uygulamayı çok seviyorum. İsminden de anlaşılacağı üzere kremden ziyade maske gibi sürmeyi tercih ediyorum. Oldukça yoğun yapısı var. İçinde incecik sim benzeri ışıltılar var. Ancak cildinize yedirdiğinizde yok oluyorlar o sözünü ettiğim ışıltılar. 


Normalden kuruya dönük cildimden ötürü L'Oréal Paris Nutri Gold Extraordinary Night Cream Mask'i kalınca uygulamam üründen daha iyi verim almamı sağlıyor. Ertesi sabah nemli cilt hissi ile uyanıyorum ve kuruluktan muzdarip olduğumdan bu durum çok hoşuma gidiyor. Üstelik kullandığım süre boyunca oldukça hassas cildimde herhangi bir kaşıntı, hassasiyet, kızarıklık vb soruna da yol açmadı. Kış dönemi için favori gece kremim budur! 


Tüm bu değerlendirmelerim ışığında diyebilirim ki bittikçe alacağım bir gece bakım kremi oldu L'Oréal Paris Nutri Gold Extraordinary Night Cream Mask. Fiyat performans oranını da gayet başarılı buldum. İndirim dönemlerinde denk gelirsem gene yedekleyeceğim bir krem olacak. 


Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar