Bu Blogda Ara

19 Nisan 2017 Çarşamba

Flormar Full Color Nail Enamel Rose Pumps Oje


Bugün Flormar'ın en güzel ojelerinden bir tanesi blogumda. Gerçi söz konusu Flormar olunca ojeler arasında seçim yapmak gerçekten çok zor. Ama benim seçimim natürel-nude-ellere tertemiz görünüm sağlayan Flormar ojeleri arasında üst sıralarda. 


Flormar'ın Full Color Nail Enamel serisinden Rose Pumps çok doğal bir renk. Şişesinin arka etiketinde numara, kod, üretim tarihi vb künye bilgileri yer alıyor. 


İnce yani klasik bir fırçası var. Ben normalde daha kalın oje fırçalarını sevsem de bu ojede bu fırça ile uygulama yaparken herhangi bir zorluk yaşamadım. 


Flormar Full Color Nail Enamel Rose Pumps pembe tonlu bir nude. Görsellerde tek kat uygulanmış halini görmektesiniz. Tek katta bile opaklığı muhteşem. Asla tırnak uçlarını belli etmiyor. Ben dediğim gibi tek kat sürdüm; ama kalınca sürdüm. Bu haliyle 2 gün hiç bozulmadan kaldı tırnaklarımda. Kuruma hızı çok başarılı. Fiyat-performans oranı gayet başarılı. 


Günışığındaki duruşu da böyle tatlı bir pembe. 


Eğer sizler de bilhassa bahar aylarında tertemiz görünüm sağlayan doğal ojeler seviyorsanız Flormar'ın Full Color Nail Enamel serisinden Rose Pumps rengine bakabilirsiniz. 

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar