Bu Blogda Ara

13 Nisan 2017 Perşembe

Flormar Daily Party 07 Rose Glare Far


Flormar'ın yılbaşına özel olarak hazırladığı  Daily Party koleksiyonundan çıkan bir farı ağırlıyorum bugün. Bu koleksiyonu çok sevdiğimden birkaç parça ürün satın aldım.  Ve ürünleri denedikçe blogumda yer veriyorum. Örneğin Flormar Daily Party DP 04 Bordeaux Glitter ojenin detaylı yazısı için buraya tıklayabilirsiniz. Rose Gold seven birisi olarak bu far da Flormar mağazasında dikkatimden kaçmadı. İndirimli fiyatıyla 14,90 TL'ye satın aldım.


Kutusu yılbaşı ruhuna yakışacak şekilde harika bir kırmızı ve üzerinde parti detaylarını çağrıştıran gümüş rengi süslemeler ve yazılar var. Farın panı da gümüş grisi. Arka etiketinde farın ismi, numarası, üretim tarihi vb bilgiler yer alıyor.


Flormar Daily Party 07 Rose Glare Göz Far yumuşacık. Yoğun pigmentli olmasa da yoğunluğunu arttırabilmek mümkün. Göz makyajımı hafif tutmak istediğimde fırçamı farda bir ya da iki kere gezdirmem yeterli. Biraz daha pembesi fazla bir görüntü istediğimde ise fırçamı 3-4 kez farın içinde gezdirip uygulamayı tercih ediyorum. İçinde grimsi ince simler bulunuyor. O simler göz altına dökülebileceğinden göz makyajımı ten makyajımdan önce yapmayı tercih ediyorum. 


Doğal tonlarda günlük makyajlarda kullandığım bir renk. Bu farı kullandığım zamanlarda istediğim yoğunlukta fırçama alarak tüm göz kapağıma uyguluyorum. Ardından gözümün katlanma yerini kahve tonlu bir farla belirginleştirip kirpik diplerime siyah veya koyu kahve farla çerçeve çekiyorum. Daha sade bir göz makyajı içinse gözümün katlanma yerine altın rengi ışıltılı bir renk sürerek Rose-Gold far elde etmiş oluyorum. Rimelimi ve göz altı kapatıcımı da uygulayınca göz makyajım bitmiş oluyor. 


Sizler de benim gibi göz makyajında pembe ya da Rose Gold tonlar seviyorsanız bu fara da şans verebilirsiniz. 

Sevgiler. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar