Bu Blogda Ara

26 Nisan 2017 Çarşamba

Darphin Vitalskin Replumping Energic Cream Nemlendirici Krem



Herkese merhabalar,

Bugünkü konuğum bir süredir test sürüşünde olduğum bir nemlendirici. Hatırlarsanız şuradaki yazımda sizlere Oran Bayram Eczanesinin ev sahipliğinde gerçekleşen Darphin markası ile el bakımı etkinliğimizden söz etmiştim. O günün sonunda Darphin bizlere büyük bir nezaketle Vitalskin serisinden Replumping Energic Cream'i hediye etmişti. 


Ürünle ilgili belirtmem gereken ilk şey paraben içermemesi. İçeriğinin %85'inin doğal olması da sevindirici. Öte yandan bu ürün normalden kuruya dönük ciltlere uygun. İçeriğindeki mandalina, gül ve yasemin sayesinde mis gibi bir kokusu var. Ancak baskın bir koku değil. Pompalı ambalajı benim en hoşuma giden özelliklerinden birisi; çünkü bu sayede hijyenik şekilde kullanım olanağı sağlıyor. Yavruağzı renkli dış ambalajı da bence çok şık. 

Ürünü sabah akşam cildinize bezelye büyüklüğünde uygulamanız tavsiye ediliyor. Ancak ben bu kremi yalnızca sabahları kullanıyorum. Son dönemdeki favori gece kremim yakın zamanda burada yazısını yazdığım Loreal Nutri Gold Night Cream Mask. 


Darphin Vitalskin Replumping Energic Cream'i tek başına uyguladığımda kuru cildimde nemi yeterli gelmedi. Bunun üzerine ambalajının arkasındaki yazıyı dikkate alarak serum üzerine uygulayarak kullandım. Bu sayede kullanımla üründen verim aldım. Serum tercihimi ise Bobbi Brown'un Repair Serum'undan yana kullandım. Gerçekten iyi bir ikili olup cildime nem sağladı ve gün boyu cildimi nemli tuttu. 3 pompa serumun üzerine 4 pompa Darphin Vitalskin Replumping Energic Cream tüm yüzüme ve boynuma yeterli geliyor. Öte yandan ten makyajı yaptığım zamanlarda da güzel bir zemin oluşturdu bu ikili. Üzerlerine uyguladığım fondöten veya BB kremler asla dökülme yapmadı. Bu ikili hassas cildimde asla alerjiyi de tetiklemedi, cildimde herhangi bir irritasyona da neden olmadı. 




Tüm bu değerlendirmelerimin ışığında Darphin Vitalskin Replumping Energic Cream'i beğendiğim ve severek kullandığım bir nemlendirici olduğunu söyleyebilirim. 

Sevgiler. 

Önemli Not: Yukarıda da belirttiğim üzere Darphin Vitalskin Replumping Energic Cream basın ürünüdür. Denemem amacıyla firma tarafından nazikçe tarafıma iletilmiştir. Blogumda yer alan her üründe olduğu üzere tamamıyla deneyimlerime dayanan objektif yorumlarımı içermektedir. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar