Bu Blogda Ara

13 Nisan 2017 Perşembe

Cecile Blush On Natural 07 Pinky Beach


Bahar mevsimine çok çok yakışan pespembe bir üründen bahsedelim bugün! Hatırlarsanız şurada @nily21 tarafından düzenlenen Cecile markasını Pino Kozmetikte tanıdığımız etkinlikten söz etmiştim. O etkinlik sonunda Cecile markası bizleri zarif hediyeleriyle uğurlamıştı. Bu tatlı allık da o paketten çıkan Cecile ürünlerinden birisiydi. 


Ürün parlak siyah panın içinde yarım daire şeklinde yer alıyor. Geniş ve kare şekilli bir aynası var. Karton kutusunda ise üretim tarihi, gramajı ve numarası gibi künye bilgileri yer alıyor. 


Meraklısı için içerik detaylarını da buraya bırakıyorum. 


İçerisinde açılı bir allık fırçası da yer alıyor. Ancak ben bu tür fırçaları pek de kullanışlı bulmadığımdan kendi allık fırçamla ürünü uygulamayı tercih ediyorum. 


Bendeki 07 numaralı Cecile Blush On Natural Pinky Beach allık çok tatlı bir pembe. İçerisinde ince simler var. Satenimsi dokuda olan bir allık; ayrıca oldukça da yumuşak. Öte yandan pigmentasyonu çok yoğun. Benim gibi açık tenliyseniz hafif elle uygulamakta fayda var. Kalıcılığı da çok çok iyi, öyle ki tazeleme ihtiyacı hissetmiyorum hiç. Hafif tozutma sorunu var. Onun dışında çok çok beğendiğim ve Bahar makyajlarında severek kullandığım bir allık oldu. Üstelik kabında bazı ışıklarda neon gibi gözükse de yanaktaki duruşu hiç öyle değil. 


Sezonun yükselen renklerinin fuşyalar, pembeler olduğunu düşünürsek bu gidişle yaz makyajlarımın da vazgeçilmezleri arasına girecek bu allık...

Sevgiler. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar