Bu Blogda Ara

2 Mayıs 2017 Salı

Bobbi Brown Extra Repair Serum


Geçtiğimiz postlarda son zamanlardaki favori nemlendiricim olan Darphin Vitalskin Replumpling Energic Cream'den şurada bahsetmiştim. O postta bu nemlendirici ile birlikte kullandığım Bobbi Brown Extra Repair Serum'dan da söz etmiştim. Bugün o serumu detaylandırma vakti!



Bobbi Brown Extra Repair Serum bana bir Bobbi Brown Türkiye online alışverişimde seçtiğim deneme boyu ürünlerden birisiydi. Ancak 10 ml'lik gramajıyla oldukça cömert bir deneme boyu ürün olduğunu söyleyebilirim. Ben bu serumu sadece gündüzleri Darphin Vitalskin Replumpling Energic Cream'in altına serum olarak uyguluyorum. Üç pompa tüm yüzüme yetiyor. Pompalı ambalajıyla oldukça hijyenik ve de kullanım kolaylığı sağlıyor. Buzlu camdaki şişe tasarımıyla da son derece şık olduğunu düşüyorum. Üstelik kalan ürün miktarını da şişesinden ötürü takip etmek mümkün oluyor.




Bobbi Brown Extra Repair Serum'un incecik bir yapısı var. Açık beyaz renkte ancak ürünü elime sıkıp parmaklarımla ısıtmaya başlayınca şeffaflaşıyor. Cildime tampon hareketlerle ürünü yediriyorum. Kuru cildim tarafından anında emildiğinden derhal üzerine Darphin Vitalskin Replumpling Energic Cream'i sürüyorum.



Yukarıda sözünü ettiğim postumda da belirttiğim üzere gayet iyi anlaşan bu ikiliden ben çok memnunum.

Sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar