Bu Blogda Ara

12 Mart 2017 Pazar

The Balm Smoke Balm Smokey Eye Palette Far Paleti



Herkese selamlar,

Bugün sizlerle The Balm markasından mini minnacık bir far paletini paylaşacağım. The Balm Smoke Balm Smokey Eye Palette Far Paletlerinin iki farklı versiyonu var. Benim elimdeki dışı yeşil renkli olan palet.  



The Balm Smoke Balm Smokey Eye Palette Far Paleti minik, ince, tam seyahat makyaj çantalarına atmalık bir palet. Üç fardan oluşuyor. Dış ambalajı The Balm markasının tüm ürünlerinde olduğu gibi çok eğlenceli. Paletin ve farların isimleri dumanlı makyaj konseptine uygun olarak esprili tarzda konulmuş. 


Arka yüzünde ise 3 adımda bu paletle nasıl dumanlı göz makyajı yapılacağı resimler ve açıklamalarla anlatılıyor. 


İçindeki farların isimleri paletteki soldan sağa diziliş sırasıyla Kindle, Glow, Combust. Kindle smokey eye yani dumanlı göz makyajlarına çok yakışacak nefis bir zümrüt yeşili. Glow rengi tatlı bir kahverengi; ki ben bu rengi göz kapağımın katlanma yerine uygulayıp geçiş rengi olarak kullanmayı seviyorum. Combust ise ışıltılı bir şampanya rengi; onu da kaş altımı aydınlatmak için kullanıyorum. 


Yumuşacık yapılı ve oldukça pigmentli farlar. Tozutma sorunları var; bu yüzden fırçadaki fazlalığını silkeleyip gözünüze uygulamanızı öneririm. İyi bir far bazının üzerine uygulandıklarında kalıcılıkları da gayet başarılı. Far bazı kullanmadığımda ise en fazla 3-4 saat dayanıyorlar. (Ki benim göz kapaklarım yağlı değil, kuru) Dolayısıyla her halükarda kalıcılığı ve renklerinin solmaması için far bazı uygulamak gerekiyor. 


Açıkçası Glow ve Combust dışında bu paletimi pek de kullandığımı söyleyemem. Glow ve Combust gerçekten çok kullanışlı renkler. Üstelik farklı far renkleriyle kombinlenmeye de müsaitler. Kindle rengini ise genelde eyeliner gibi gözümü çerçevelemekte kullanıyorum. Gece makyajı yapacağım zaman daha çok koyu griler kullandığımdan elim bu şahane zümrüt yeşili fara pek gitmiyor maalesef.

Gene de smokey eye makyajlarda çeşitlik sevenlere veya renklerle oynamaya açık olanlara hitap edebilecek bir palet. Ben bir indirim dönemine denk getirerek Gratis'ten almıştım. Sizler de indirim döneminde daha uygun bir fiyat ile kaliteli ve güzel bir palete sahip olabilirsiniz.

Sevgiler. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar