Bu Blogda Ara

6 Mart 2017 Pazartesi

Out of Stock February 2017


Bir ayın daha sonuna geldiğimize göre çok da gecikmeden biten ürünleri inceleme vakti! Toplu aile pozunun ardından detaylara geçelim. 


1 & 2. Sephora Makyaj Temizleme Diskleri: Bu sefer bir değil, tam iki tane boş paket! ;) İki yarım paketi bitirdiğimden aslında tek paket bitirmiş sayılırım. En en en sevdiğim, bittikçe stokladığım makyaj temizleme pamukları. Daha iyisini bulana kadar teker teker ya da Çifter Çifter tüketmeye devam edeceğim, makyaj çekmecemin demirbaşı bu ürün. 


3. L'Occitane El Kremi: L'Occitane çok sevdiğim cilt bakım ürünleri olan bir marka. Bu incecik yapılı ve mis kokulu el kremini de çok sevdim. Kış aylarında nemlendirmesin yeterli buldum. Yağlı his bırakmamasını da ayrıca beğendim. 

4. Clinique 7 Day Scrub Cream: Bu ürünü daha önceden de kullanmıştım. Clinique Online alışverişlerinde tester boy hediye alternatifleri arasında olan bir peeling. Haftada bir ya da iki kez duşta kullandım. Cildimde herhangi hassasiyet, alerji vs oluşturmadı. Ancak bana kalırsa içindeki partiküller biraz büyük. Her ne kadar cildimi çizmesin diye nazikçe uyguladıysam da gene de tedirgin oldum. Gözle görülür herhangi bir çizilmeye yol açmadı cildimde; ancak tedbirli olmak adına bir dahaki Clinique Online alışverişimde sepete tester olarak ekler miyim bilemiyorum. 

5. Lancome Visionnaire Advanced Multi-Correcting Cream Nemlendirici: Kış aylarındaki facori nemlendiricim. Ürün hakkındaki detaylı yazım şurada


6. Maybelline Color Tattoo Krem Far Permanent Taupe: Maalesef kuruduğundan elden çıkarmak zorunda kaldığım bir ürün. Ancak rengi çok joker bir ton olsa da kendime çok yakıştıramıyordum. Aynı renkten bu nedenle bir daha satın almayacağım.

7. Karl Lagerfeld Karleidoscope Duş Jeli: Vakt-i zamanında şurada alışveriş yazısını paylaştığım parfüm ve duş jeli kofresinden çıkan bu duş jelini geçtiğimiz ay severek kullandım. Ünlü modacı Karl Lagerfeld ile Sephora işbirliği ile çıkarılmış koleksiyonun ürünüydü. Parfümüyle beraber kombinleyerek kullandığım için kokunun kalıcılığı da artmış oldu. Ben genelde daha ferah kokular tercih etsem de kış aylarına yakıştırdığım bir üründü. Parfümünü tek başına kullanmaya devam edeceğim. 




Şubat ayı ile beraber uğurladıklarım bunlardı. Bir sonraki postta görüşmek üzere.

Sevgiler. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar