Bu Blogda Ara

21 Mart 2017 Salı

NOTD: Catrice Ultimate Nail Lacquer 62 Must- Have STEELetto Oje


Merhabalar,

Bugün çekmecemin derinliklerinde unuttuğum; ancak son günlerde severek kullandığım bir ojeyi blogumda ağırlayacağım. Catrice markası henüz ülkemizde yokken yurtdışından yüklü alışverişler yapardık. Ben de Almanya'da olduğum dönemde Catrice Ultimate Nail Lacquer serisinden 62 numaralı Must- Have STEELetto isimli ojeyi satın almıştım.


Metalik oje olması dikkatimi çeken ilk özelliği. İçerisinde minik minik simler var. Ancak tırnak yüzeyinde pütürlü doku yaratmıyor bu incecik simler. Parlak bir bitişi var ojenin. Orta kalınlıktaki fırçasıyla uygulama yapmak oldukça kolay. 



Görsellerde baz oje uygulanmaksızın iki kat sürülmüş halini görmektesiniz. Tek katta kesinlikle opaklaşmıyor; arada boşluklar bulunuyor. Bu yüzden ikinci katı mutlaka geçmeniz gerekiyor. Oldukça hızlı kuruyor. Kalıcılık benim için bir kıstas değil; çünkü sık sık oje değiştiren birisiyim. Ancak tırnaklarımdaki ikinci gününde özellikle uçlarından soyulmaya çok meyilli bir oje olduğunu söyleyebilirim.


Temizlemesi ise oldukça kolay. İçindeki simler ince olduğundan asetonlu pamukla tırnaklarınızı sert sert çitilemenize gerek kalmıyor. Asetonlu pamuğu sağa sola birkaç kez hareket ettirdiğinizde tırnağınızdaki oje kolayca çözülüyor. 



Fiyatını hatırlamıyorum; ama Euro'nun bu kadar çıldırmadığı bir dönemde drugstore'dan tahminen uygun bir fiyata almıştım. Buna bağlı olarak diyebilirim ki; fiyat-performans oranı gayet başarılı. Catrice standlarında bulursanız göz atmanızı öneririm.

Sevgiler. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar