Bu Blogda Ara

1 Mart 2017 Çarşamba

NOTD: Catrice Cosmetics Soft Blossom Nail Lacquer 060 CHERRY BLOSSOMAVENUE Oje

Herkese selamlar, 

Yaşasın bugün 1 Mart! Bahar'ın gelişini coşkuyla kutlamak istiyorum. Bu yüzden bugün sizlerle baharlık bir ojeyi paylaşacağım. Bir önceki postum olan Hırvatistan Kozmetik Alışverişimde (tık tık) öngösterimini yaptığım şeker gibi bir oje bugün sizlerle. 


Catrice Cosmetics'in Soft Blossom Nail Lacquer oje serisi çiçeklerin açmasından esinlenilerek oluşturulmuş. Bu seriden çıkan ojeler çiçeksi kokulu. Bendeki 060 numaralı CHERRY BLOSSOM AVENUE isimli renk de mis gibi kokuyor. Şişenin arkasında ojenin gramajı, ismi, numarası, üretim yeri vb künye bilgileri yer alıyor.



Fırçası klasik olsa da rahat uygulama yapmaya olanak veriyor. Oje oldukça hızlı kuruyor. 


Baz oje sürmeden iki kat uyguladım. İlk katta kesinlikle opak değil. Tırnak çizgileri bariz görünüyor ve oje homojen dağılmıyor. O yüzden ikinci katı mutlaka sürmek gerekiyor. Rengi muhteşem! Tam baharlık tatlı mı tatlı bir pembe :) 


İlk sürdüğünüzde parlak olan oje kuruyunca matlaşıyor. Ancak mat bitişli bir oje demek doğru olmaz. Çünkü saten-mat bitişi olan bir oje. Kokusuna gelince şişeyi açtığınızda ve tırnaklarınıza ilk uyguladığınızda bariz fark edilen kokusu zamanla azalarak fark edilmeyecek düzeye iniyor. Kokuya duyarlı olanlar için bu notu da düşmüş olayım.


Ben gerek rengini gerek duruşunu gerekse yepyeni mevsime uyumunu çok beğendim. Bu oje bana arkadaşımın hediyesi olduğundan fiyatını maalesef bilmiyorum. Ayrıca Türkiye'de bu oje serisine henüz rastlamadım. Ancak umarım bu ojeler Türkiye'ye gelir. Rossmann Türkiye duy sesimizi;) 

Sevgiler. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar