Bu Blogda Ara

27 Mart 2017 Pazartesi

Maybelline Color Sensational 932 Clay Crush Matte Ruj


Herkese selamlar,

Şu sıralar elimden düşmeyen bir ruju sizlerle paylaşacağım. Maybelline'in Color Sensational serisinden 932 numaralı ve Clay Crush Matte isimli ruj bugünkü konuğum. Detaylarını öğrenmek için imleci aşağıya doğru kaydırın, lütfen! 


Rengi için kahve tabanlı bir şeftali diyebilirim. Ancak ben dudaklarıma sürdüğümde kahveden ziyade  şeftalimsi renge dönük bir duruşu var. Bu durumda ten rengim, cildimin alt tonu, dudaklarımın rengi vs etkili. Ben bu halinden oldukça memnunum. Çünkü kahve tonlar makyajda bana pek yakışmıyor. (Yani bence ;) ) 


Ambalaj tasarımı klasik Maybelline rujlarınınkinden. Kapağı buzlu koyu grimsi renkte. Drugstore ürünü için iyi sayılabilecek bir dış görünüşü var. 



Bu ruj Maybelline 'in Creamy Matte serisine ait olduğundan kremsi bir mat. Bu nedenle dudaklarınızı aşırı kurutmuyor. Aslında yapısını tarif etmek biraz zor. Köpüğümsü bir his bırakıyor dudaklarınızda. Ben bu ruju sürdüğümde sadece dudaklarımın çerçeve kısmı yani en dışında hafif bir kuruluk hissediyorum. Kalıcılığı da mat olmasından ötürü gayet iyi. Hafif bir kokusu var; ancak ruju sürdükten sonra anında uçuyor.


Tek sürüşte güzel bir opaklık elde ediyorsunuz. Rengini oldukça iyi veriyor. Dudakta tamamıyla mat durmuyor, adeta satenimsi bitişli. Yağlı bir şeyler yemediğiniz sürece çıkmıyor, sadece homojen bir şekilde renk yoğunluğu azalıyor. 



Ben bu ruju ilk kez @dortdortlukblog ve @larcencielblog'da görüp Gratis'in Sevgililer Günü indiriminde satın almıştım. İyi ki de öyle yapmışım. Yapısı, duruşu, rengi harika. Bu serideki diğer renklere de bakacağım. 

Sevgiler! 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar