Bu Blogda Ara

19 Mart 2017 Pazar

MAC'in %40 İndiriminden Seçtiklerim


MAC Cosmetics %40 indirim yapmış, o indirim kapsamına giren ürünler arasında Holiday yılbaşı koleksiyonundan aklımda kalan birkaç parça da varmış. Bu şartlar altında ben durur muyum, hiç? Tabii ki soluğu MAC'te aldım! ;) 


MAC'in mini Lip kitlerinden kırmızı tonlu olanı bu koleksiyon piyasaya ilk çıktığında aklımı çelmişti. Ancak ben tercihimi nude Lip kitten yana kullanmıştım. Doğrusu buna rağmen red Lip kit aklımdaydı; çünkü içindeki hiçbir ruj elimde yoktu. Üstelik MAC'in meşhur Diva ruju bu setin içindeydi ve ben kendisini bir hayli merak etmekteydim. Sonuç ortada;) 


Gelelim Rose pigmente. Benim gibi bir Rose gold sever bu pigmenti üstelik indirime girmişken kaçırmazdı, öyle değil mi? MAC Nutcracker Sweet Holiday Yılbaşı Koleksiyonu lansmanında Hasan Soley bu şahane pigmentle harikalar yaratmıştı. Hatta modelin dudak makyajında da bu pigmenti kullanmıştı! İyi ki almışım. 


İndirim alışverişim böyleydi. Nutcracker Sweet Holiday yılbaşı koleksiyonunundan aldığım diğer ürünler için burayı, lansman hikayesi için de şurayı tıklamanız yeterli. 

Sevgiler. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar