Bu Blogda Ara

27 Mart 2017 Pazartesi

Lancome Online Alışveriş Deneyimim:Lancome Visionnaire Advanced Multi-Correcting Cream


Herkese selamlar, 

Yakın zamanda gerçekleştirdiğim bir online alışveriş deneyimimle karşınızdayım. Lancome markası da artık internet üzerinden sipariş verebileceğimiz resmi websitesiyle bizlerle! Ben de kısa süre önce biten Visionnaire kremimi yenilemek üzere bu internet sitesine daldım. Hadi gelin, aldıklarıma hep birlikte bakalım. 

Visionnaire krem tek olarak da sitede satıştaydı. Ancak böyle bir kofre şeklinde görünce bilinçli bir tüketici olarak elbette bu versiyonunu tercih ettim! ;) 



İçerisinde 50 ml'lik Visionnaire kreme ek olarak her biri delüks boy Genefique serum, Visionnaire göz çevresi kremi ve Visionnaire gece kremi bulunuyor. Kofre olarak tek krem fiyatına yanında bu ürünleri de almış oldum. Üstelik o dönemde %20'lik bir indirim kodu ile alışveriş yaptığımdan piyasa fiyatına kıyasla oldukça avantajlı bir hale geldi. 


Gelelim bu miniklere... Kadınlar Günü dolayısıyla belirli bir tutarın üzerindeki alışverişlere bu seyahat boylarından oluşan  mini makyaj seti hediye ediliyordu. Kutunun dışında gördüğünüz iki minik de her alışverişte sepetinize eklenen deneme boy ürünler. Benim alışveriş yaptığım dönemde yaklaşık 6 farklı deneme boyu alternatifi bulunmaktaydı. Ancak benim tercihlerim seyahat boy Visionnaire gündüz kremi ve Bi-Facil çift fazlı makyaj temizleyicisi oldu. 


Tüm bu ürünler çok sağlam, şık ve siyah bir kutunun içinde geldi. Kutunun üzerine "Kırılacak" ibaresi de iliştirilmişti. Siparişimden çok kısa süre içinde (yaklaşık 1,5 gün) elime ulaştı. Kargom adresime postalanmadan önceki gün hem SMS hem de e-mail ile Lancome Türkiye tarafından bilgilendirildim. Tüm bu söylediklerim ışığında gayet güzel bir online alışveriş deneyimi yaşadığımı belirtebilirim! 


Lancome Visionnaire krem hakkındaki görüşlerimi merak edenler şuraya tıklayabilirler. 

Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar