Bu Blogda Ara

15 Mart 2017 Çarşamba

Kiko Milano Glossy Dream Sheer Lipstick 204 Warm Rose


Herkese merhabalar, 

Kiko Milano markasından severek kullandığım bir başka ürünü bugün sizlerle paylaşacağım. Glossy Dream Sheer Lipstick serisi mağazaya yaptığım ilk ziyarette dikkatimi çekmişti; ancak yoğunluktan daha sonra almaya karar vermiştim. İyi ki de almışım diyorum; çünkü bu sıralar çantamda hep bu ruj var.


Dış güzellik ile söze başlayayım. Bir kere ambalajı çok şık. Buzlu metalik gri kapağı, Rose gold gövdesi ve tepesindeki Rose gold Kiko Milano amblemli düğmesi çok kaliteli duruyor. 


Tepedeki düğmesine basarak ruju çıkarabiliyorsunuz. Rengi çok çok güzel. Yoğun bir kokusu var. Vanilya kokusu gibi. Beni rahatsız etmiyor ama kokuya duyarlı olanlara not düşeyim. Uygulaması çok kolay yağ gibi kayıyor dudakta. 


Rengi çok güzel. Pek çok farklı göz makyajı ile kombinlenmeye müsait. 



İsminden de anlaşılacağı üzere "Sheer" yapılı bir ruj. Yani opaklaşması için birden fazla kat sürmeniz gerekiyor. Dudakları çok iyi nemlendirdiğini de söyleyebilirim. Paraben içermemesi de hoşuma giden bir başka özelliği.


Yanlış hatırlamıyorsam 35 TL gibi bir fiyatı vardı. Benim gayet beğendiğim bir ruj oldu. İndirimde olur da başka renklerine denk gelirsem mutlaka bakarım; çünkü bu seride toplamda 15 farklı renk seçeneği bulunuyor. 

Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar