Bu Blogda Ara

12 Mart 2017 Pazar

Kiko - 3-In-1 Eyeshadow & Eye Pencil 02 Plum & Rose


Herkese selamlar, 

Bugün bir başka Kiko Milano ürünüyle karşınızdayım. Hatırlarsanız şurada yazdığım üzere büyük Kiko Milano alışverişimden ürünleri denedikçe burada ağırlayacağımı duyurmuştum. Bugünkü konuğum çift uçlu kalem far ikilisi. 


Bu kalem formlu göz kalemi ve far ikilisini indirim standından almıştım. Başka iki rengi daha vardı; ancak benim tercihim 02 numaralı Plum & Rose oldu. Göz makyajında pembe, gül kurusu, mürdüm, leylak rengi tonlarını ne denli sevdiğim malum! ;) Hem far hem göz kalemi içermesi itibariyle pratik bir ürün olduğunu düşünüyorum. Seyahat makyaj çantalarına atmak için de iyi fikir. 


Swatchları bu şekilde. İkisinin de yapısı yumuşacık. Yağ gibi kayıyorlar resmen göz kapağının üzerinde. İkisi de oldukça yoğun pigmentli. Farı dağıtması çok kolay. Kalem kısmı ise çok çabuk sabitleniyor. Düzgün çizgi çekmek için dikkatli olmakta fayda var. 


Ben genelde far kısmını baz olarak sürüp üzerine başka farlar geçmeyi seviyorum. Bahar-yaz makyajlarına çok yakışan hoş bir zemin oluşturuyor. Göz kapaklarım yağlı olmadığından bu şekilde yaklaşık 6-8 saat arası göz makyajım bozulmadan kalıyor. Kalem ucunu ise direkt uygulamak yerine kesik uçlu bir eyeliner fırçası yardımıyla göz kapaklarıma sürmeyi seviyorum. Far kısmı da kalem kısmı da oldukça kalıcı. Makyajınızı temizlerken biraz uğraştırabiliyor. O yüzden makyaj temizleyicisi döktüğüm pamuğu göz kapaklarımın üzerinde bir süre tutarak makyajın çözülmesini bekliyorum.


Oldukça sevdiğim bir ürün oldu. Diğer renklerini de alabilirmişim, hani! :) Bulursanız siz de göz atabilirsiniz.

Sevgiler. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar