Bu Blogda Ara

10 Mart 2017 Cuma

Hilal'in Favori Mart Parfümü: Nina Ricci L'Extase EDP

Herkese selamlar,

Geçtiğimiz günlerde Hırvatistan'dan yaptığım kozmetik alışverişini şurada sizlerle paylaşmıştım. O yazımda öngösterimini yaptığım Nina Ricci L'Extase EDP Parfüm bugünkü konuğum. Şu sıralar hep onu kullandığımdan artık sizlere de tanıtma vakti geldi.

Nina Ricci parfümleri benim için zaten özeldir. Love in Paris isimli parfümünü çok severim mesela.  L'Extase da favorilerim arasına girdi bile. Normalde daha fresh ve çiçeksi kokular tercih etsem de bu şekerli parfüm oldukça kararında bir yoğunlukta. Temel notalarının gül ve biberiye olması sanırım bu durumda etkili. Bunlara ek olarak pembe biber ve misk de parfümü oluşturan esanslar arasında yer alıyor.



Şişe tasarımını da çok şık bulduğumu söylemeliyim. Bana kalırsa iddiasız ama iddialı bir duruşu var. Özellikle kıştan ilkbahara geçişe uygun bir parfüm olduğunu düşünüyorum. Geçiş mevsimi ruhuna çok yakıştırdım. 

Sizin bu ayki favori parfümünüz hangisi? 

Sevgiler. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar