Bu Blogda Ara

6 Mart 2017 Pazartesi

Cecile Long Kisses Lip Gloss 06 Likit Mat Ruj



Merhabalar,

Bugünkü konuğum Cecile markasının Long Kisses Lip Gloss serisinden Long Kisses 06 numara. Bu seriyi gerçekten çok seviyorum. Birkaç post önce şurada Cecile Long Kisses Lip Gloss'lardan 18 numaralı likit mat rujun yazısını yazmıştım. Bugün de sırada 06 numarası var. Ben bu ruju da Tunalı Pino'dan satın aldım. Pino'daki özel kampanya dolayısıyla tek ruj fiyatına iki tane satın almıştım. Dilerseniz detaylara geçelim. 



Ürünün süngerli aplikatörü gayet güzel. Dudak hattınızı çok rahatça takip ederek uygulama yapmanız mümkün. Homojen bir şekilde yayılıyor dudağa. Renginde herhangi bir dalgalanma yaşanmıyor.
Her mat ruj gibi dudakları kurutuyor. Ama asla kupkuru bir his yaratmıyor. Benim gibi kupkuru dudakları olanlar için konforlu bir yapı sağlıyor. 



Rengi çok tatlı bir mercan gibi gözükse de dudaklarıma uyguladığımda kırmızıya dönük bir yanık turuncu renginde duruyor. Çay, kahve, su benzeri bir şeyler içtiğinizde dudaklarınızın iç kısmından hafifçe siliniyor. Ama o çıkan yerleri tazelediğinizde katman katman durmuyor, renk homojenliği bozulmuyor. Benim için bu rengin tek dezavantajı sim içermesi. Ancak bu son derece kişisel bir tercih. Mat rujlarda sim sevmiyorum. Yalnız bu renk her ne kadar içinde sim bulundursa da dudağa sürdüğünüzde ya da swatchladığınızda sim hiçbir şekilde belli olmuyor. 


Sözü toparlayacak olursam, fiyat performans oranını beğendiğim, yapısını başarılı bulduğum ve genel anlamda beğendiğim bir likit mat ruj oldu. İlerleyen günlerde koleksiyonuma farklı renklerini de katabilirim. Keşke Cecile markası Gratislerde ve Rossmannlarda da satılsa, böylelikle sevdiğimiz ürünlerine daha kolayca ulaşabilsek... Değil mi? ;) 

Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar