Bu Blogda Ara

6 Şubat 2017 Pazartesi

Out of Stock: January 2017

2017 de uçarak geçen bir yıl olacak, sanırım. Ocak ayı göz açıp kapayıncaya dek bitti bile! Bu ay içinde biten ürünler bugünkü postun konuğu. Az ve öz ürün var; ancak çoğunun detaylı yazısı blogumda mevcut. Dilerseniz detaylara geçelim.

1. BioTrue Lens Solüsyonu: O benim vazgeçilmezim. Bittikçe alıyorum. Ancak direkt sağlıkla ilgili bir ürün olduğu için asla tavsiye etmem ya da etmemem gibi bir durum söz konusu değil. Ben göz doktoruma danışarak kullanıyorum ve memnunum; şu ana dek de herhangi bir problem yaşamadım, çok şükür.

2. Estée Lauder Take It Away Makeup Remover Lotion Makyaj Temizleme Losyonu: Bitirdiğim ikinci ya da üçüncü losyon sanırım. Vakt-i zamanında şurada uzun uzun yazmıştım, oradan tüm detaylarına ulaşabilirsiniz. 

3. Benefit Browvo Conditioning Primer kaş bazı: Bu ürünü bitirdiğime çok üzüldüm. Neyse ki elimde yedeği vardı ve derhal onu kullanmaya başladım. Bu ürüne olan sevgimi buradaki yazımdan okuyabilirsiniz.


4. Lancome Visionnaire Advanced Multi-Correcting Cream Nemlendirici: Kış aylarında en sevdiğim nemlendirici olur kendisi. Ocak ayındaki yurtdışı seyahatimde de yanımda bu nemlendiricinin iki mini deneme boyunu götürüp bitirdim. Ürünle alakalı detaylı yazım şurada




Sizler yılın ilk ayında neleri bitirip tükettiniz?

Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar