Bu Blogda Ara

6 Şubat 2017 Pazartesi

NYX Lid Lingerie 08 New Romance


Hatırlarsanız NYX Türkiye Online alışverişimi şurada sizlerle paylaşmıştım. Bugün de o postta öngösterimini yaptığım NYX'in Lid Lingerie serisinden çıkan 08 numaralı New Romance rengine tüm detaylarıyla yer vereceğim. 


NYX'in Lid Lingerie serisinden pek çok renk seçeneği var. Şampanya rengi, kahve tonları, pembeler, bronz vs. birbirinden farklı tonları bulmak mümkün. Ben de sipariş vermeden önce internet swatchlarına bakıp 08 New Romance rengini seçtim. 


Şişesi lipgloss gibi. İnce, uzun bir tüp ve sünger uçlu fırçalı aplikatör. Uygulama yapmak son derece pratik. Ben genelde direkt sünger aplikatör yardımıyla göz kapaklarıma ürünü sürüp parmaklarımla yayıyorum. 


NYX Türkiye bu rengi bakır ışıltılı olarak tanımlamış. Swatchta da gerçekten aldığı renk bu. Ancak göz kapaklarıma yaydığımda içindeki ışıltılar iyice yayıldığından daha pembemsi duruyor.


İçinde minik simler bulunuyor. Ve bu minik simler göz altına dökülüyor. O yüzden bu likit farı kullandığım zamanlarda göz makyajımı ten makyajımdan önce yapmayı tercih ediyor; böylelikle dökülen simleri ten makyajı öncesinde temizleyebiliyorum. 


Tamamen kuruduğunda swatchta aldığı hal bu. Gerçekten de joker bir renk. 


Yayıldığında da bu şekilde görünüyor. Ben genelde bu farı kullandığımda göz farı bazı kullanmıyorum.  NYX Lid Lingerie New Romance'ı göz kapaklarımın tamamına yayıyorum. Ardından gözümün Crease yani katlanma yerine kahvemsi bir far geçiyorum. Sonra daha koyu ve ışıltılı bir rengi gözümün dış köşelerine uygulayıp göz kalemi ve rimelle göz makyajımı tamamlıyorum. Göz kapaklarım yağlı olmadığından NYX Lid Lingerie New Romance bu haliyle 6-8 saat bozulmadan ve solmadan gözümde kalıyor. 


Burada da tamamen dağıtılmış halde. Pembemsi duruşu iyice dağıtılınca swatchta da belli oluyor. Yukarıda da belirttiğim gibi bence her makyaj çantasında bulunması gereken bir tonu var. 


Çok severek kullandığım likit bir göz farı oldu. İlerleyen günlerde başka renklerine de bakacağım. Sweet Cloud, Bronze Mirage ve Night Glow renkleri feci halde aklımı çeliyor ;)

Sevgiler. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar