Bu Blogda Ara

22 Şubat 2017 Çarşamba

NOTD: Kiko Milano Power Pro Nail Lacquer No 56 Golden Bronze (Limited Edition)



Herkese merhaba, 

Kiko Milano Ankara mağazası açılışında yaptığım alışverişi şurada paylaşmıştım. O alışveriş beni tabii ki de kesmedi. Ertesi gün de mağazaya gidip sevgili arkadaşım Başak(@larcencielblog) ile alışverişe kaldığımız yerden devam ettik;) Kiko Milano'nun Power Pro Nail Lacquer oje serisinde "2 al 1 öde" kampanyası olduğunu görünce ikimiz de 56 numaralı Golden Bronze ojeyi sepete attık. Normalde Kiko Milano'nun Power Pro Nail Lacquer oje serisinde bir oje 20 TL iken biz o seriden iki ojeye bu fiyatı ödedik. Yaşasın oje kardeşliği! 


Kiko Milano Power Pro Nail Lacquer oje serisi profesyonel kuaför salonları kalitesinde oje deneyimi sunmayı vaat ediyor. Üstelik bu seri 5-free; yani toluene, camphor, DBP, formaldehyde resin and formaldehyde gibi kimyasal maddelere bu ojelerin içeriğinde rastlanmıyor. Kiko Milano Power Pro Nail Lacquer 56 numaralı Golden Bronze oje isminin tam hakkını veriyor. Gerçekten altın bronz bir ton. İçinde bir sürü bir sürü minik sim bulunuyor. Ancak ojeyi uyguladığınızda tırnaklarınızda simden ötürü pütürlü bir tabaka oluşmuyor. Aksine oldukça parlak bitişli bir oje. Fırçası da tam sevdiğim kalınlıkta. Uygulama yapması çok kolay.


Baz oje sürmeksizin tırnaklarıma iki ince kat şeklinde uyguladım. Tek katta kesinlikle opak değil. Örtücü olup şişedeki rengi alması için ikinci katı mutlaka geçmeniz gerekiyor. Her metalik oje gibi fırça izleri belli oluyor; ama bu oje özelinde konuşmam gerekirse fırça izleri bariz bir şekilde anlaşılmıyor. Ancak çok dikkatli inceleyince fark ediliyor. 


Ojede kalıcılık benim için bir kriter değil; çünkü çok sık oje değiştiren birisiyim. Ancak meraklısına not düşeyim; ojeyi sürmenizin üzerinden iki gün geçince uçlardan soyulmaya başlıyor. Ki bu duruma, metalik ojelerde sık rastlanılır. 


Oje hızlı kuruyor. Temizlerken de sizi yormuyor. Güçlü bir asetonla ojeyi birkaç harekette çıkarabilmek mümkün. İçindeki simlere rağmen fazla uğraştırmıyor. 



Gerçekten göz alıcı metalik bir ton. İyi ki almışız değil mi sevgili Başakçım? 

Kampanyalı haliyle oldukça avantajlı hale gelen Kiko Milano Power Pro Nail Lacquer No 56 Golden Bronze ojeyi fiyat-performans oranı bakımından başarılı buldum. Zararlı kimyasallar içermemesi de benim için ürünün artılarından. Üstelik bu serinin renk skalası da oldukça geniş. Ben en kısa zamanda başka renklerine de bakmak üzere Kentpark Kiko Milano mağazasına ışınlanacağım.

Sevgiler. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar