Bu Blogda Ara

24 Şubat 2017 Cuma

Kiko Milano Smart Fast Dry Nail Lacquer 039 Vintage Red



Herkese merhabalar,

Şu sıralar çalışkan bir bloggerım. Bu postumda sizlerle paylaştığım Kiko Milano Ankara alışverişimden bir başka güzel parça ile yayın akışına devam ediyorum. Kiko Milano ojeleri yurtdışından mütemadiyen satın aldığım ürünlerin başını çekiyordu. Mağaza açılınca kocaman oje standı elbette ki dikkatimden kaçmadı. Onlarca renk seçeneğinin arasında karar vermek zor olsa da Smart serisinden iki tane ojede karar kıldım.


Fırçası iyi bir kalınlıkta. Uygulama yapmak oldukça pratik. Kiko Milano Smart Fast Dry Nail Lacquer 039 Vintage Red oje ismindeki "Fast Dry" ibaresinin tam hakkını veriyor ve gerçekten de hızlıca kuruyor.


Tek katta ojenin örtücülüğü oldukça iyi. Ancak renginde dalgalanmalar olduğundan ikinci katı mutlaka geçmeniz gerekiyor.


Ve ikinci katı uygulanınca opak, parlak bitişli bir görüntü elde etmek mümkün.


Kiko Milano Smart Fast Dry Nail Lacquer 039 Vintage Red çok tatlı bir kırmızı. Bas bas bağıran bir ateş kırmızısı değil; aksine daha soft bir kırmızı. Bahar aylarına çok yakışacağını düşünüyorum. Her kırmızı ojede olduğu gibi uçlardan soyulmaya müsait. Ancak ojede kalıcılık benim için bir kriter değil. Çünkü çok sık oje değiştiren bir bloggerım. 


Genelde kırmızı ojeleri temizlemek zordur çünkü asetonla çözülen kırmızı ojeler parmaklarınızı kıpkırmızıya boyar. Ancak Kiko Milano Smart Fast Dry Nail Lacquer 039 Vintage Red ojede böyle bir sorunla karşılaşmadım. Güçlü bir asetonla sizi uğraştırmadan temizlenebiliyor. 


Fiyatı 10 tl civarındaydı. 7 ml'lik bir oje için yüksek fiyatlı gibi gözükse de bana sorarsanız kuruma hızı, çıkarırken sizi zorlamaması ve fırçası sayesinde kolay uygulanması gibi sebeplerle fiyat-performans oranı oldukça iyi. 

Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar