Bu Blogda Ara

13 Şubat 2017 Pazartesi

Kiko Milano Matte for You Heart-Shaped Lipstick 01 Sweety Rosy Mauve



Herkese merhaba,

Sevgililer Gününüz kutlu olsun! Günün anlam ve önemine uygun bir ruju sizlerle paylaşacağım bugün. Geçtiğimiz günlerde Kiko Milano Ankara'daki ilk mağazasını açtı. Ben de sizlerle sıcağı sıcağına alışveriş yazımı şurada paylaştım. O alışverişte ilk satın aldığım parça bugün blogumda.


Kiko Milano'nun Sevgililer Günü dolayısıyla piyasaya sürdüğü Matte for You serisinden kalp şeklindeki ruj serisinde 5 farklı renk bulunuyor. Benim tercihim 01 numaralı ve Sweety Rosy Mauve isimli renk oldu. Bu ruj üzerinde iki kalp bulunan beyaz kutuda pembe kağıda sarılı halde satılıyor. Ürünün dış ambalajı metalik gri, kapağının üzerinde ise italik fontla yazılmış aşka dair sözcükler yer alıyor. Paketlemesi ve dış ambalajı çok şık ve kaliteli duruyor. 


Rujun şekli şahane değilse, ne? ;) İtiraf ediyorum; bu ruj kalp kesimli değil de dümdüz ve klasik ruj olsaydı yüksek ihtimalle satın almayı aklımın ucundan bile geçirmezdim. Üstelik kalp şekilli ucuna rağmen dudağa uygularken herhangi bir zorluğa neden olmuyor. Ruju taşırmadan dudağınıza rahatça uygulayabiliyorsunuz. 

Rengi muhteşem. Dudaklarımdaki duruşu gül kurusundan leylak rengine dönük. İsminin tam hakkını veriyor, yani. Özellikle lila-mor tonlarında göz makyajı yapıp bu ruju sürüyorum ve uyum mükemmel oluyor. 


Rengini tam vermesi için birkaç kez üzerinden geçmem gerekiyor. Opaklığı gayet güzel ve mat bitişli. Bu nedenle dudakları biraz kurutuyor. Sürerken rujun kokusunu alıyorsunuz; ancak dudaklarınıza sürdükten sonra o koku uçup gidiyor. Kalıcılığı da gayet iyi. Bir şeyler içtiğinizde dudaklarınızın içinden siliniyor. Yağlı bir şeyler yediğinizde ise her mat formüllü ruj gibi çözülüyor. 


Fiyatı 29.90 TL. Fiyat-performans oranını gayet başarılı buldum. Şu sıralar alışveriş işini abarttığımdan başka renklerini satın almayacak olsam da dilerseniz diğer renklerine de bakmanızı öneririm.

Sevgilerimle. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar