Bu Blogda Ara

10 Şubat 2017 Cuma

Kiko Milano Ankara'da! Mağaza Açılışı ve Kiko Milano Alışverişim



Herkese merhaba,

Bugün sizlerle sıcağı sıcağına şehrimize yeni gelen bir markayı paylaşacağım. Kiko Milano biz Makeup Junkielerin senelerdir yurtdışından paket paket taşıdığı, ürün çeşitleri bol ve de oldukça kaliteli bir renkli kozmetik markasıydı. Büyük bekleyişin sonunda İstanbul'a mağaza açan ama bu kez de biz Ankaralıları kıskandıran Kiko Milano dün yani 10 Şubat 2017 tarihinde Ankaramıza da mağaza açtı. Artık Kentpark AVM'deki Kiko Milano mağazasıyla bizler de harika ürünlere ulaşabileceğiz! :) 




Açılış günü ilk etapta kalabalıktan dolayı sadece wishlistemdeki 14 Şubat'a özel olarak çıkarılan seriden kalpli ruju aldım. Bu serideki 01 numaralı olanını önceden Instagram'da görüp beğenmiştim. Mağaza açılışında da satın aldım. Görseldeki diğer ruj ise Kiko Milano'nun ilk 100 müşteriye özel hediyesiydi. 


İkinci mağaza turumu ise blogger arkadaşlarımla (@nily21, @buraliolmayan, @larcencielblog) yaptım. Bu sefer mağazada daha uzun süre vakit geçirerek bir sürü cici aldım. Mağazada birçok indirimli ürün de bulunmaktaydı. Mesela bu dudak kalemlerinin tanesi 4,90 TL idi. Ben 701 ve 706 numaralı olanlarını tercih ettim.


Kiko Milano'nun ruj ve dudak kalemlerinden oluşan setleri de indirimle 17,90 TL'ye satılıyordu. Ben 11 numaralı elma şekeri kırmızısı diye tanımlayabileceğim seti satın aldım. Hatta bizim kızlara da gösterdim; onlar da satın aldılar;) Detaylı incelemesi çok yakında blogda olacak. 


Tekli far seçeneği oldukça fazlaydı. Seçim yapmak o yüzden çok zor oldu. İki farklı seriden sık kullandığım iki farklı renk tercih ettim. Soldaki High Pigment serisinden 37 numara, sağdaki ise Smart serisinden 12 numara. Yapıları yumuşacık, pigmentasyonları çok yüksek. Deneyip blogumda yorumlamak için sabırsızlanıyorum! 

Bildiğiniz üzere Kiko Milano'nun ojeleri çok çok popüler. Yurtdışında Kiko mağazası bulduğumda en çok oje ve göz kalemi alıyordum. Oje renk seçenekleri o kadar çeşitli ki... Smart serisinden iki renk seçtim. Soldaki 007 numara, sağdaki de 039 numara. 



Kiko Milano'nun popüler krem farlarından ise 21 numaralı Rose Gold renkli olanını sepetime attım! Blogger arkadaşlarım çok severek kullandıklarını söyleyince dayanamadım;) 

İndirim reyonunda Nilgün(@nily21) far ve göz kalemi ikililerini swatchlarken dikkatimi çeken bu güzellik de benimle beraber eve geldi. Numarası 02. 



İndirimli ürünler arasından son olarak da 120 numaralı çift uçlu siyah ve ten rengi göz kalemini satın aldım. 



Umarım faydalı bir alışveriş yazısı olmuştur.  Ürünleri deneyimledikçe blogumda da ağırlayacağım. Kiko Milano Ankara'ya hoş geldi, sefalar getirdi! ;) 

Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar