Bu Blogda Ara

26 Şubat 2017 Pazar

Hırvatistan Kozmetik Alışverişim


Herkese mutlu haftalar,

Geçtiğimiz ay Hırvatistandaydım. Gitmişken elim boş dönmek istemedim, tabii. Bu postta aldıklarımı sizlerle paylaşacağım. 

Toplu aile pozu! 


Ojelerle başlayalım.Müller mağazasındaki Catrice Cosmetics standından Türkiye'de görmediğim ürünleri incelerken en soldaki Moon Rock Effect Nail Lacquer oje dikkatimi çekti. Yanındaki Catrice Cosmetics Soft Blossom Bahar koleksiyonuna ait bu iki şeker renk ise arkadaşımın hediyesi. En sağdaki artık ülkemizde bulunmayan Essie markalı ojenin ismi ise Playing Koi. Uzun zamandır wishlist'imde olansonbahara  yakışacak bir yanık turuncu. 


Gene Müller'den satın aldığım Nina Ricci markasına ait L'Extase parfüm. Nina Ricci parfümlerinin benim hayatımda önemli bir yeri vardır. Mesela Love in Paris isimli parfümü üniversite yıllarımı anımsatır, her kokladığımda beni o zamanlardaki anılarıma götürür. Hatta bakın yazısını da vakt-i zamanında burada yazmışım:)  Şu sıralar kullandığım Nina Ricci  L'Extase'ı da yakında blogumda ağırlayacağım. 


Geldik saç bakım ürünlerine... Urtekram markasını yaklaşık 1,5 yıl önce Hırvatistan'a ilk gidişimde bir arkadaşımın önerisiyle keşfetmiştim. Vegan bir marka olması ve paraben içermemesi sebebiyle göz dolduran bir Danimarka markası. Daha önceden bu markadan "Rosemary" yani biberiye özlü iki şişe şampuan bitirdim. Bu üçlü de bu seferde benimle Türkiye'ye döndü.


Yukarıda da belirttiğim üzere Catrice Cosmetics'ten yeni çıkan ürünlere bakarken koleksiyona ait bu üçlü far ilgimi çekti. Pigmentasyonu ve yumuşaklığını çok beğenince satın aldım. Illamasqua'da da bu şahane kızıl kahve farı bulunca kaçırmak istemedim. Henüz bu farları denemeye başlamadım. Ancak belirli bir süre kullandıktan sonra mutlaka blogumda ağırlayacağım. 


Ülkemizden çekilen bir diğer marka Bourjois'nın bu kapatıcısını Hırvatistan'daki Bipa isimli drugstoredan satın aldım. Bourjois'nın Radiance Reveal Concealer'ı İngiliz vlogger Zoella'nın şu videosunda görmüştüm. Bir başka videosunda da bu kapatıcıyı çok övünce bulmuşken şans vermek istedim. Elimdeki kapatıcı biter bitmez kullanmaya başlayacağım. 


Gene eskiden ülkemizde rahatça ulaşabildiğimiz Lush markasının dudak peelingine rastlamışken almadan dönmek istemedim. Tercihim en popüler olan Bubblegum aromalısından yana oldu. Bu peelingi kullanmaya başladım ve yeterince kullandıktan sonra fikirlerim iyice oluşunca blogumda detaylı bir şekilde kendisine yer vereceğim. Yanındaki kapta gördüğünüz de Lush'ın meşhur Dream Cream'inin deneme boyu. 



Assolistler en son çıkarmış diyerek en favori parçayı en sona sakladım. MAC'in Liptensity serisinden çıkan Smoked Almond rengi gerek MAC Online'da gerekse Ankara'da sorduğum tüm MAC mağazalarında stok dışıydı. Zagreb MAC'e heyecanla girip testerını buldum. Ve stoklarında kalan son iki taneden birisi benim oldu! Henüz kullanmaya kıyamadığımdan şu anda sadece bakışıyoruz;) Ancak kullandıktan sonra blogumda mutlaka yer vereceğim. 


Bana kalırsa oldukça güzel ve çeşitli bir alışveriş oldu. Uzun zamandır wishlistimde bekleyen parçaları bulduğum için çok mutluyum.

Sevgiler.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar