Bu Blogda Ara

24 Şubat 2017 Cuma

Hilal'in Favori Kışlık Dudak Makyajı Kombinasyonu: Yves Rocher 32 RougeFoncé Asansörlü Dudak Kalemi + Christian Dior Rouge Dior Baume Lipstick660 Coquette



Herkese merhabalar,

Kış biterken sizlere bu kış adeta imza gibi taşıdığım bir dudak makyajı kombinasyonundan söz edeceğim. Christian Dior Rouge Dior Baume Lipstick 660 Coquette ruju ülkemizden çekilen Douglas'tan oldukça indirimli satın almıştım. Bu ruju ne zamandır elimde bulunan Yves Rocher'ın 32 numaralı Rouge Foncé asansörlü dudak kalemiyle kullanınca müthiş uyum sağladığını fark ettim. O günden beri de bu ikili vazgeçilmezlerim oldu. 



Christian Dior Rouge Dior Baume Lipstick 660 Coquette ise harika bir ton! Sheer yapılı olduğundan opaklaşması için birkaç kez uygulamak gerekiyor. Nemlendirme sağlayan bir ruj. Haliyle dudakları asla kurutmuyor. Yani benim gibi kuru dudakları olanlar için kışın rahatlıkla kullanılabilecek bir ruj. Christian Dior'un her ürününde olduğu gibi bu rujun da dış tasarımı kalite kokuyor. Metalik gri gövdesi ve lacivert dış ambalajı çok şık. 


Dediğim gibi Douglas'ın son indiriminde çok çok avantajlı bir fiyata satın almış oldum. (%50+%20 gibi bir kampanya vardı o gün.) İyi ki almışım, diyorum. 


Yves Rocher 32 Rouge Foncé Asansörlü Dudak Kalemi Yves Rocher'ın internet sitesinde koyu kırmızı olarak tanımlanan bir renk. Jojoba Yağı, Brezilya Palmiyesi Balmumu ve Kandelilla Balmumu, ve bitkisel e-vitamini içeren bu ürün paraben içermiyor. Benim dudaklarım kuru olduğundan bu kalemle dudaklarımı çerçevelemeden önce nemlendirici dudak balmı uyguluyorum.  Üzerine Yves Rocher 32 Rouge Foncé uyguladıktan sonra da ruj için güzel bir baz hazırlamış oluyorum. İkisinin uyumu swatchta da görüldüğü üzere muhteşem! 



Benim bu kış en sık kullandığım dudak makyajı ikilisi böyleydi. Her iki üründen de ayrı ayrı ve tabii ki birarada çok memnunum.

Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar