Bu Blogda Ara

15 Ocak 2017 Pazar

The Body Shop Camomile Gently Eye Makeup Remover Göz Makyaj Temizleyicisi



Bugünkü konuğum uzun süredir deneyimlediğim bir göz makyaj temizleyicisi. The Body Shop Camomile Gently Eye Makeup Remover göz makyaj temizleyicisini birkaç ay önce The Body Shop'un ara dönemde yaptığı bir indirimle etiket fiyatından biraz daha uygun fiyata satın almıştım. Yeterince kullandığımı düşündüğümden dilerseniz detaylara geçelim.



The Body Shop Camomile Gently Eye Makeup Remover göz makyaj temizleyicisi The Body Shop'un Camomile yani papatya özlü cilt bakım ürünlerinden oluşan serisine ait. Göz makyajınızı temizlemek üzere pamuğa döktüğünüzde renksiz bir sıvı. Belli belirsiz bir kokusu var ve oldukça uçucu. Kesinlikle kokuya duyarlı olan kişiler için rahatsız edici değil yani. 250 ml'lik boyutuyla oldukça bereketli bir ürün. Şişesinde lens kullananlara uygun olduğu belirtilmiş. Ürünün hayvanlar üzerinde test edilmemesini de gelin hep birlikte alkışlayalım. 

The Body Shop Camomile Gently Eye Makeup Remover göz makyaj temizleyicisini döktüğüm iki pamuğu gözlerimin üzerinde kısa süreli bekletmemin ardından göz makyajım rahatça çözülüyor. Koyu renkli göz makyajlarımı bile bu ürünle rahatça temizleyebiliyorum. Mevsim kış olduğundan ve suya dayanıklı makyaj malzemeleri kullanmadığımdan bu ürünün suya dayanıklı makyaj malzemelerindeki performansı hakkında bir şey söyleyemeyeceğim.



The Body Shop Camomile Gently Eye Makeup Remover göz makyaj temizleyicisi hassas olan gözlerimde herhangi bir alerji, yanma, kızarıklık vb soruna yol açmadı. Bu sebepten büyük bir alkışı hak ediyor. Öte yandan göz makyajımı bu ürünle temizledikten sonra her seferinde deneyimlediğim bir durum var: Benim göz kapaklarım, tıpkı cildim gibi oldukça kuru. Bu ürünle göz makyajımı sildikten sonra göz kapaklarımın daha da kuruduğunu ve hafifçe gerildiğini hissediyorum. Dolayısıyla şöyle bir çıkarım yapmak istiyorum: Eğer yağlı göz kapaklarınız varsa bu ürünle göz makyajınızı sildikten sonra büyük bir ihtimalle o yağlı his de bir süreliğine kaybolacaktır. Fakat eğer sizlerin de benim gibi kupkuru göz kapaklarınız varsa ürünü kullandıktan sonra ekstra bir kuruluk hissi yaşayabilirsiniz.




Sonuç olarak The Body Shop'un papatya serisinden çıkan Camomile Gently Eye Makeup Remover göz makyaj temizleyicisine bir "Hilal seviyor-sevmiyor" testi yaparsam kalan yaprağa bakarak "Hilal seviyor!" diyebilirim! Gerçekten de makyajı başarıyla temizlemesi ve alerji, yanma, kızarıklığa sebebiyet vermemesiyle Hilal bu ürünü seviyor! Göz kapaklarımı kurutması ise tamamen benim cildimle alakalı. 

Bir sonraki postta görüşmek üzere.

Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar