Bu Blogda Ara

2 Ocak 2017 Pazartesi

Rose Gold Ruj Mu? MAC Where No Man Has Gone Before


Herkese merhabalar, 

Son yıllarda gerek moda camiasında gerekse güzellik piyasasında yükselen renklerden birisinin de Rose gold; yani pembe altın olduğunu söyleyebiliriz. Bu güzel renk akıllı telefonlarımızdan takılarımıza, makyaj malzemelerimizden kıyafetlerimize dek her yanımızı sarmış durumda. Hal böyleyken Rose gold'un sağlam bir fanı olarak ben de kozmetikte de pembe altın tonlu ruj, oje, far, allık vs arayışına girdim. Aradığım ruju elbette ki MAC'te buldum. 


MAC'in geçtiğimiz sonbaharda piyasaya sürdüğü Star Trek koleksiyonunda çıkan Where No Man Has Gone Before rengi Türkiye'de MAC Online'a geldikten kısa süre sonra tükendi. Bu yüzden ben de Ankara'daki MAC mağazalarına bu koleksiyonun gelmesini bekledim. Gordion AVM'de bir gün gezerken MAC'te bu ruju bulunca da derhal swatchladım ve çok çok beğendim. 


MAC Where No Man Has Gone Before ruj lustre yapıda. Yani oldukça parıltılı, yumuşacık ve az örtücülükte. Rengini tam vermesi için birkaç kat uygulamanız gerekiyor. Benim kupkuru dudaklarımı hafifçe nemlendiriyor. Tüm MAC rujları gibi tatlı bir kokuya sahip ve ben bu kokuyu çok seviyorum. 


Dudaktaki duruşu ise muhteşem; içinde altın rengi parıltılar olan hafif bir pembe renk. Tam Rose gold yani! :) Çektiğim fotoğraflarda rengini tam olarak yansıtamadığım için dudak swatchı ekleyemiyorum maalesef bloguma. Bileğimdeki swatchta ise içindeki altın ışıltıları yakaladım. Kesinlikle çok çok beğendim, her mevsimde her göz makyajı kombinasyonuyla kullanıma uygun bir ruj olduğunu düşünüyorum. 


Başta belirttiğim gibi MAC'in Star Trek koleksiyonundan çıktığından sınırlı sayıdaki ürünlerden birisiydi MAC Where No Man Has Gone Before ruj. Zaman zaman MAC önceki koleksiyonlarında yer verdiği ürünleri yeniden piyasaya sürebiliyor "repromote" etiketiyle. Eğer MAC Where No Man Has Gone Before ruj da ilerleyen koleksiyonlarda yeniden piyasaya çıkarsa mutlaka bakmanızı ve beğenirsiniz de şans vermenizi öneririm. 

Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar