Bu Blogda Ara

8 Ocak 2017 Pazar

Out of Stock: December 2016



Aslında hiçbirimizin 2016 yılından bahsedecek mecali yok; ama gelin bugün son kez onun adını analım ve Aralık 2016'da biten ürünlere ilişkin değerlendirmelerime göz atalım. 



1. Valentino Body Lotion: Bu vücut losyonuna bayıldım. Buram buram Valentino parfümünün ferahlığı kokuyor. Kokusu oldukça kalıcı. Nemlendirmesi çok çok başarılı ve uzun süreli. Üstelik içindeki simlerden ötürü cilde ışıltı da katıyor. Elimde yedeği var; ama onu yaz aylarına saklayacağım:)

2. Loreal Mucizevi Yağ Cilt Güzelleştirici Günlük Bakım Kremi: Söylenecek fazla sözüm yok. Sanırım bitirdiğim üçüncü kavanoz :) Detaylı değerlendirme yazımı buradan okuyabilirsiniz.

3. Estee Lauder Daywear Nemlendirici: Bu nemlendiriciyi daha önceden bahar aylarında kullanmıştım. Bana kalırsa bu kreme kuru-karma cildimin ihtiyaç duyduğu dönem kesinlikle bahar-yaz dönemi. Çünkü Aralık soğuğunda nemlendirmesi yeterli gelmedi. Ben de yüzüme uyguladığım bakım yağı ile desteklemek zorunda kaldım.

4. Blistex Lip Relief Cream: Bu da bittikçe alınacak ürünlerden birisi. Detaylı yorumlarımı şuradan okuyabilirsiniz. Elbette ki şu sıralar yenisini kullanıyorum.

5. Dalan El Kremi: Etkinlik yazısını şu linkte paylaştığım Gülsen Doğanla 8 Mart 'taki sponsor firmalardan Dalan Kozmetik'in hediyelerindendi. Kokusu çok güzel. Nemlendirmesi oldukça iyi. Mini boyuyla tam çantaya atmalık! Büyük boyunu da denemek istiyorum.




6. Isana Makyaj Temizleme Disk Pamukları: Sephora makyaj temizleme diskleri bitince ve bir türlü Sephoraya gidip alamadığımdan Rossmann'da gördüğüm Isana markasının pamuklarını denemek istedim. Oldukça yumuşak yapıdalar. Sıvı makyaj temizleyicisini azar azar dökmeniz gerekiyor, elinizin ayarı kaçınca pamuklar lif lif ayrılabiliyor. Beğenmediğimi söyleyemem dolayısıyla yeniden satın alabilirim. Ama benim için kesinlikle bir Sephora değil. Gerçi bana kalırsa hiçbir makyaj temizleme pamuğu Sephoranın yerini tutamaz;) 

7. Dalin Şampuan: Bebeklik şampuanımın bitenler arasında şu işi var: Ben Dalin ile gözbebeğim olan makyaj fırçalarımı yıkıyorum. Böylelikle tertemiz oluyorlar tüm yüz ve göz fırçalarım ve mis gibi Dalin kokuyorlar. Ayrıca devasa şişe bir yıldan fazla kullanılıyor. Son derece bereketli yani. Bittikçe yenisini alıyorum Dalin şampuanın. Şu anda da yenisi açılmayı bekliyor.

8. Flormar Flash Mascara: Bu rimeli blogger arkadaşlarım övünce denemek istedim. Yaz boyunca da severek kullandım. Çift uçlu olduğundan üst fırçası kıl gibi incecik ve bu sayede beyaz renkteki rimel bazını rahatça uygulamanızı sağlıyor. Alttaki büyük ve görece tombul fırçası da kirpiklerinizi simsiyaha boyuyor. Çok memnun kalınca yedeğini de almıştım. İyi ki almışım, Flormar'da bir daha bulursam gene yedeklerim.

9. Eglantine Creamy Shower Gel: Lansmanını şurada yazdığım Eglantine etkinliğinden içi dopdolu paketlerle ayrılmıştık. Bu duş jeli de firmanın bizlere hediyelerindendi. Her ürününde olduğu gibi mis gibi bir gül kokusuna sahip. Benim için kesinlikle rahatsız edici değil. Cildime verdiği nemi de çok çok sevdim. Kremsi ve yoğun bir yapıya sahip. Kuru ciltlilere önerebileceğim bir duş jeli. Ben de elimdeki duş jeli stokları eriyince mutlaka satın alacağım.



Yıl sonunda uğurlananlar bu şekildeydi. Bir sonraki postta görüşmek üzere. Sevgiler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar