Bu Blogda Ara

10 Ocak 2017 Salı

NYX Online Alışverişim


Herkese selamlar, 

Uzun zamandır taslaklarda bekleyen bir alışveriş yazısını sizlerle paylaşmanın zamanı geldi de geçiyor. Kasım ayında NYX Türkiye Black Friday dolayısıyla internet sitesinde indirim yapmıştı. Ben de o bahaneyle ne zamandır merak ettiğim ürünleri sipariş etme fırsatı buldum. 


Siparişlerim sapasağlam kutunun içinde sıkıca paketlenmişti. 2 göz, 2 dudak ürünü olmak üzere toplamda 4 parçalık alışveriş yaptım.


Seçmiş olduğum iki fardan birisi klasik far panında, diğeri ise ince uzun bir şişede ve likit yapıda.


Likit olan far NYX'in Lid Lingerie serisinden çıkan 08 numaralı ve New Romance isimli olanı. Bir sürü iddialı renk arasından internetteki swatchları inceleyerek buna karar vermiştim. İyi ki de öyle yapmışım; çok severek kullanıyorum bu rengi yakında detaylı yazısı gelecek. 

Tekli far ise NYX'in Fireball isimli çok sevilen, genelde hızla tükendiğinden stok dışı kalan rengi. Ambalajındaki fiyonk detayı çok sevimli. Yakında bu farın da detaylı değerlendirmesi blogumda yer alacak. 


Gelelim dudak grubu ürün seçimlerime... NYX'in Lip Lingerie serisindeki en sık tercih edilen tonları sipariş ettim. 04 numaralı Ruffle Trim ve 12 numaralı Exotic sepetime giren likit mat rujlar oldu. Bu iki renk de genelde stoklarda bulunmuyor. 

Henüz ikisini de kullanmadım; ama belirli bir süre deneyimlendikten sonra değerlendirme yazısı yazacağım. 



Sizlerin NYX favorileri neler? Bana hangi ürünlerini önerirsiniz? 

Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar