Bu Blogda Ara

10 Ocak 2017 Salı

NOTD: Color Club Sorry, Not Sorry Oje


Herkese selamlar,

Geçen günkü Color Club Burnt Out oje yazım(okumak için tık tık) sizler tarafından çok beğenilince hızımı alamadım. Bugün gene Color Club markasına ait bir başka duochrome oje olan Sorry, Not Sorry 'nin değerlendirmesi ile karşınızdayım! 


Bu oje şişesinde bazen bakır tonlarda bazense ışıltılı mor olarak gözükse de aslında harika bir Rose Gold yani pembe altın renginde! 


Tek kat uyguladığınız andan itibaren duochrome özelliğini gözlemleyebiliyorsunuz. Ancak tek katta yeterince opak değil; çünkü tırnak çizgileri gayet belirgin. O yüzden en az iki kat uygulamak gerekli. Şimdi dilerseniz baz oje uygulanmaksızın sürülmüş iki ince kat Color Club Sorry, Not Sorry görsellerine bakalım! 


Ojenin kuruma hızı çok iyi. Yalnız iki kat uygulandığında dahi metalik oje olmasından ötürü fırça izleri belirgin biçimde görünüyor.


Işığa göre bakırımsı renge de dönüşebiliyor. 



Bana kalırsa Color Club Sorry, Not Sorry üç kat sürüldüğünde renginin tam hakkını veriyor. Ayrıca fırça izleri azalıyor üçüncü katta. Gene baz oje sürmeden üç kat uygulayıp farklı ışıklarda çektiğim fotoğraflarda renk çeşitliliğini yakalamaya çalıştım. 


Yapay ışıkta daha çok morumsu tonda gözüküyor.


Gene yapay ışık altında bu kez duochrome geçişliliği daha bariz.


Bu da üç kat sürülen ojenin günışığında çekilmiş hali. İşaret parmağı ve orta parmakta yansımalar görünüyor. 




















Bana kalırsa Color Club Sorry, Not Sorry Oje çok özel bir renk. Her ne kadar uğraştıysam da, farklı ışıklar denediysem de görsellerde rengin tam hakkını veremediğimi düşünüyorum.

Duochrome oje sevenler ve rose gold rengine hayran olanların şans vermesi gerektiğini düşünüyorum. Ben bu ojeyi Makyaj Saati'nin geçtiğimiz günlerde yaptığı indirimden satın almıştım. İncelemek isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar