Bu Blogda Ara

10 Ocak 2017 Salı

NARS Velvet Matte Dolce Vita



Herkese merhabalar,

Geçtiğimiz günlerde şurada son NARS alışveriş hikayemi sizlerle paylaşmıştım. Bugün ise NARS'ın en sevdiğim ürünlerinden birisi olan Velvet Matte Dolce Vita kalem ruju değerlendireceğim. Bu ruj benim için tam bir demirbaş. Elimdekini bitirmek üzere olduğumdan sözünü ettiğim alışveriş yazımda yedeklemiştim.


NARS'ın Velvet Matte kalem ruj serisine ait olan Dolce Vita isimli şahane renk serideki diğer kalem rujlar gibi kalemtraşla açılıyor. Bu ruju ilk satın aldığımda gene NARS'tan kalemtraşını da satın almıştım. Çünkü boyut olarak biraz tombul bir kalem olduğundan standart bir kalemtraşla ucunu sivriltmek pek de kolay değil. Öte yandan bana kalırsa bu kalem rujların en büyük handikapı bu kalemtraşla açma olayı; çünkü bu yüzden ürünün fazlaca bir kısmı ziyan oluyor. Keşke altından çevirilerek açılan bir mekanizması olsaydı diye düşünmeden edemiyorum. 


Gelelim ürünün artılarına... Bir kere Dolce Vita harika bir ton. Her makyajla kombinleyebilirsiniz. Özellikle gündüz makyajı için joker bir ruj. Hafif ve hoş bir kokusu var ve beni kesinlikle rahatsız etmiyor. Her mevsim kullandığım ama bilhassa yazın sürmelere doyamadığım bir renk Dolce Vita. Kalem formda olması da şahane; çünkü böylelikle dudak kalemine ihtiyaç duymaksızın düzgünce ruj sürmenizi sağlıyor. 


NARS Velvet Matte Dolce Vita gerçekten de ait olduğu Velvet Matte serisinin adının hakkını fazlasıyla veriyor. Dudaklarınıza uyguladığınızda kadife mat bir bitişe sahip. Ayrıca pürüzsüz duruyor ve çok doğal ama zarif bir görünüş sağlıyor. 


Dediğim gibi benim makyaj çantamın baş aktrislerinden birisi NARS Velvet Matte Dolce Vita. O yüzden iyi ki son NARS alışverişimde yedeklemişim diyorum. 

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar