Bu Blogda Ara

16 Ocak 2017 Pazartesi

MAC Stormy Pink Pro Longwear Paint Pot Krem Göz Farı


Geçtiğimiz günlerde MAC Nutcracker Sweet Holiday yılbaşı koleksiyonundan seçtiklerimi sizlerle burada paylaşmıştım. Bugün de o alışveriş postunda yer verdiğim Sweet Plum Eye bag'den çıkan Stormy Pink isimli Pro Longwear Paint Pot'u sizlerle tanıştıracağım. 


MAC'in Pro Longwear Paint Pot serisi krem farlardan oluşuyor. Bu seride pek çok krem far rengi seçeneği mevcut. Bu farlar tek başına da, far bazı biçiminde de göz makyajı tabanı için de kullanılabilir. 


Ben bu farı genelde tek başına kullanmayı tercih ediyorum. Göz kapağımın tamamına MAC Stormy Pink  Pro Longwear Paint Pot'u parmak uçlarımla dağıtıyorum. Ardından gözümün crease yani katlanma yerine tercihen kahvemsi tonda bir geçiş rengi uyguluyorum. Ardından gözümün gene katlanma yeri ve dış köşelerine mürdüm rengi toz farı dağıtıyorum. Kirpik diplerime siyah far geçip rimelle tamamlıyorum. Bu göz makyajını ya mürdüm renk ya da pembe tonda dudak makyajıyla ve şeker pembe renkte allıkla bütünlemeyi seviyorum. 


Her ne kadar bu Paint Pot'un ismi Stormy Pink olsa da bana kalırsa gerek swatchta gerekse gözde duruşu pembe değil. Daha koyu ve hatta leylak rengi diyebileceğim  tonunda duruyor. İçinde hiçbir ışıltı,sim vs. yok, tamamıyla mat yapıda. Kalıcılığı da çok iyi. 8-10 saate kadar hiç bozulmadan duruyor göz kapaklarımda. 


Başta sözünü ettiğim üzere bu krem far yılbaşı koleksiyonundan satın aldığım göz makyajı ürünlerinden oluşan çantanın içinden çıktı. Ancak bu far sınırlı sayıda koleksiyon ürünü değil. Tek başına satışı da mevcut. Dilerseniz bu linkten inceleyebilirsiniz. 

Sevgiler. 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar