Bu Blogda Ara

10 Ocak 2017 Salı

H&M Fluid Foil Eye Color Bell Bronze Metalik Likit Far




Merhabalar,

Bugün ilginç bir konuğum var. Hazır giyim mağazası H&M'in kozmetik ürünlerinden birisini ağırlayacağım blogumda. 




H&M'e her gittiğimde kozmetik ürünlerine bakmadan edemiyorum. Fluid Foil Eye Color'ları da stantta görünce çok ilgimi çekti. Birkaç rengi vardı; ancak maalesef testerları dağınıktı ve daha da kötüsü kutulu ürünlerin çoğu açılmış ve denenmişti:( Yani öyle bir hunharca haldeydi ki ürünler, kutuların açma yerleri yırtılmış, müşterilerce alenen denenen likit farlar ambalajların dışına akmış! En altta bulduğum kutusu düzgün Fluid Foil Eye Color Bell Bronze rengini hiç denenmemiş olduğu dileğiyle alarak kasaya yöneldim. 19.90 TL fiyatı var. Dış ambalajının yanar dönerli olması hoş bir ayrıntı. 


Gelelim ürünün detaylarına... Bir kere H&M Fluid Foil Eye Color Bell Bronze Metalik Likit Far harika tonda! Bu rengi kullanarak doğal göz makyajı yapmak hem pratik hem de çok kolay. Damlalıklı şişesi sayesinde ürünü kullanmak hijyenik. Kullanmadan önce bu minik şişeyi çalkalamanız gerekiyor. İçinde iki minik bilye bulunuyor.


Peki bu ürünü nasıl kullanıyorum? Öncelikle her göz kapağım için birer damla ürünü yüzük parmağıma damlatıp yayıyorum. Yoğunluğu ve rengi arttırmak için de damla damla uyguluyorum ürünü. Her iki gözüme de üçer damla H&M Fluid Foil Eye Color Bell Bronze istediğim rengi elde etmeme yetiyor. Normalde far uygulamadan önce farın rengini iyice ortaya çıkarmak ve kalıcılığını arttırmak için far bazı uygularım. Ama likit göz farlarında kalın bir tabaka oluşturmamak için baz uygulamayı tercih etmiyorum. Tabii bu kullanma biçimimde göz kapaklarımın kuru olması da etkili. Örneğin göz kapaklarım yağlı olsaydı farlar gözümden daha çabuk silineceğinden muhtemelen likit farlarda da far bazı uygulardım. Bu şekilde uygulama ile far gözümde 6-8 saat arası bozulmadan duruyor. Bence bu kalıcılık performansı oldukça başarılı! Ancak gözümün iç kısmı yani göz pınarlarıma yakın kısım gün içinde yağlandığından o bölgelerde solma ve silinme oluyor. O solan ve boşalan yerlere minik rötuşlar yaparak makyajı kurtarabiliyorum. 


H&M Fluid Foil Eye Color Bell Bronze oldukça hızlı kuruyor ve anında sabitleniyor. Öte yandan bu likit farı gözümün "crease"; yani katlanma bölgesine doğru uyguladığımda bile gözlerimi açıp kaparken asla bir yapışma durumu yaşanmıyor. Ayrıca üçer damla kullanmama rağmen göz kapaklarımda hiçbir şekilde ağırlık hissine neden olmuyor. Ayrıca ince yapılı olmasına rağmen tek damla ya da ikişer damla uyguladığınızda dahi güzel bir örtücülük sağlıyor. Herhangi bir alerji ya da hassasiyet durumu da yaratmadı.



Bu kadar detaylı açıklamadan sonra benim gibi metalik trendine gönül verenlerin mutlaka bakması gereken bir renk ve de seri olduğunu söyleyebilirim. H&M Fluid Foil Eye Color Bell Bronze likit farın fiyat-performans oranı gerçekten oldukça başarılı. H&M'e bir dahaki gidişimde başka renklerine de bakacağım ve standında denenmemiş bir tane bulmayı umut edeceğim!

Sevgiler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar