Bu Blogda Ara

6 Ocak 2017 Cuma

Flormar Supershine 508 Pink Bronze


Merhabalar

Bugünkü konuğum yine bir ruj. Son dönemde, özellikle de 2016-2017 Sonbahar-Kış sezonunda moda dünyasını etkisi altına alan trendlerden birisi metalik olan her şeyin çok revaçta olması. Haliyle metalik akımı podyumlardan yayılarak kozmetik trendlerine de yansıdı. Metalik ojeler çok şık duruyor, metalik tonlarda göz makyajı yapmak kış aylarına çok yakışıyor, metalik dudaklar harika gözüküyor! Ben de size bugün metalik dokulu bir ruj keşfimden söz edeceğim.

Geçtiğimiz Ağustos ayında Antalya Terracity AVM'de dolaşırken Flormar mağazasına bir ruj sormak için uğradım. Aradığım ruju bulamadım ama standdaki bir ruj metalik yansımalarıyla çok hoşuma gitti. Elimde swatchlayıp çok beğendim ve satın aldım. 




Sözünü ettiğim metalik ruj Flormar'ın Supershine serisindeki 508 numaralı ve Pink Bronze isimli ruj. Simsiyah dış ambalajıyla adeta çabasız bir şıklık içinde. Bir drugstore kategorili marka için sade ama zarif bir ambalaj, bana kalırsa.


Rujun kapağındaki etikette ise künye bilgileri (üretim ve son kullanma tarihleri, firma detayları, rujun numarası, gramajı ve adı) yer almakta. 


Yapısına gelecek olursak kalın bir dokusu olduğunu ve dudağınıza uyguladığınızda da o kalın tabakayı hissettiğinizi söyleyebilirim. İki kat sürdüğünüzde oldukça opak ve metalik yansımaları olan dokuyu elde etmek mümkün. İçinde bronzdan altın rengine dönük ışıltılar mevcut. Ve size güzel bir haberim daha var; bendeki duruşu pembe-bronzdan ziyade pembe-altın! Sizlerde benim gibi pembe-altın hayranıysanız bu ruja bakın, derim! Işıltılı bir bitişi var. Dudakları nemlendirmiyor; ama sanırım böyle bir vaadi de zaten yok. Öte yandan benim kupkuru dudaklarımda ekstra bir kuruluğa da neden olmadı. 




Özetleyecek olursak, metalik trendi bu denli yaygınken ve sizler de bu trendi makyajda da taşımak isterseniz Flormar'ın Supershine serisindeki 508 Pink Bronze ruja bakmanızı öneririm. 

Yazımı sonlandırmadan bir noktayı daha açıklığa kavuşturmak isterim. Geçtiğimiz günlerde şurada değerlendirdiğim Rose gold yani pembe-altın tonlarındaki MAC Where No Man Has Gone Before ruj ile Flormar Supershine 508 Pink Bronze rujun muadil (dupe) olduğunu düşünmüyorum. Çünkü bu iki rujun yapıları birbirinden tamamıyla farklı, ayrıca dudaktaki ve swatchlarındaki duruşları da birbirine hiç ama hiç benzemiyor.

Sevgiler! 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar