Bu Blogda Ara

19 Ocak 2017 Perşembe

Cecile Long Kisses Lip Gloss 18 Soft Maroon Likit Mat Ruj



Selamlar herkese,

Bugünkü konuğum son birkaç yılın yükselen makyaj trendlerinden olan likit mat bir ruj. Cecile markasının Long Kisses Lip Gloss serisi şurada bahsettiğim Cecile etkinliğinde oldukça ilgimi çekmişti. Geçtiğimiz ay da Pino'da Cecile markasının bir alana bir bedava kampanyası vardı. Ben de o kampanyadan yararlanarak etkinlikte radarıma yakalanan Cecile Long Kisses Lip Gloss'lardan 7 ve 18 numaraları Tunalı Pino'dan satın aldım. 


Dediğim gibi Pino'daki özel kampanya dolayısıyla tek ruj fiyatına iki tane satın almış oldum. Bugün sizlere 18 numaralı olan Soft Maroon'u tanıtacağım. Dilerseniz detaylara geçelim. 


Sade bir ambalajı olan ürünün gümüş grisi kutusunun üzerinde künyesi (renk kodu, tam ismi, üretim tarihi vs) yer alıyor. Her mat ruj gibi dudakları kurutuyor. Ama asla kupkuru bir his yaratmıyor. Benim gibi kupkuru dudakları olanlar için sevilesi bir yapısı var. 

Çay, kahve, su benzeri bir şeyler içtiğinizde dudaklarınızın iç kısmından hafifçe siliniyor. Ama o çıkan yerleri tazelediğinizde katman katman durmuyor, renk homojenliği bozulmuyor. 


Ürünün süngerli aplikatörünü çok beğendim. Dudak hattınızı çok rahatça takip ederek uygulama yapmanız mümkün. Dikkatli ve yavaşça sürdüğünüzde taşırma olasılığınız yok. Ben aplikatöre gelen fazla ürünü sıyırarak kullanmayı tercih ediyorum. Homojen bir şekilde yayılıyor dudağa. Renginde herhangi bir dalgalanma yaşanmıyor. 


Rengi çok tatlı bir gül kurusu. Çok hafif bir kokusu var. Ama hemen uçuyor o tatlı koku. Sürdükten kısa süre sonra kokuyu almıyorsunuz. Cecile Long Kisses Lip Gloss 18 Soft Maroon Likit Mat Ruju temizlemek için ise yağ bazlı bir makyaj temizleyicisi kullanmak gerekiyor. 



Sözü toparlayacak olursam, fiyat performans oranını beğendiğim, yapısını başarılı bulduğum ve genel anlamda beğendiğim bir likit mat ruj oldu. İlerleyen günlerde koleksiyonuma farklı renklerini de katabilirim. Cecile markasına ait Long Kisses Lip Gloss likit mat rujları incelemek isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.

Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar