Bu Blogda Ara

19 Aralık 2016 Pazartesi

Revlon ColorBurst Lip Butter 035 Candy Apple Ruj



Herkese merhaba, 

Yılbaşı havasına girdiğimize göre kırmızılardan devam edebiliriz demektir! Bugünkü konuğum Revlon markasının ColorBurst Lip Butter serisinden 035 numaralı ve Candy Apple isimli ruj. Dilerseniz bir an önce detaylarına geçelim.


Revlon'un Colorburst Lip Butter serisi sheer yapılı rujlardan oluşmakta. Dolayısıyla tam örtücülük, yoğun renk beklemeyip hafif yapı ve hafif renk sevenlere yönelik. Rengini vermesi için birkaç kat geçmeniz gerekiyor. Bana kalırsa en güzel özelliği nemlendirici yapıda olmaları, kuru dudaklı olanlar hele ki şu Ankara ayazının hissedildiği kış gününde ne demek istediğimi çok iyi anlıyorlar! Hafif bir kokusu var bu serideki rujların; ancak bu koku beni rahatsız etmedi. Bu serideki rujların kapakları rujun renginde ve baklava desenli. Rujun yuvası ise metalik gri renkte. Bir drugstore markası için derli toplu, sade ama hoş bir ambalajı var.

Candy Apple tıpkı ismi gibi tatlı bir elma şekerini anımsatıyor. Swatchtaki rengi elde etmem için birkaç kez uyguladım bileğime. Dudakta duruşu da kopkoyu bir kırmızı değil. Kırmızı ruj sürmek isteyen ama pek de cesaret edemeyenlerin bakmasını öneririm. 


Revlon Colorburst Lip Butter serisi Watsons Türkiye şubelerinde indirimsiz olarak 29,99 TL'ye satılıyor. Ancak tıpkı benim gibi sık sık yapılan indirimleri takip ederek %40, hatta %50 oranında indirimli olarak satın almanız mümkün. Revlon markasının fiyat-performans oranını oldukça başarılı bulduğum notunu düşmek istiyorum. 

Revlon Colorburst Lip Butter serisinden 50 numaralı ve Berry Smoothie isimli rengi okumak isterseniz de şuraya tıklayabilirsiniz.

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar