Bu Blogda Ara

19 Aralık 2016 Pazartesi

Out of Stock November 2016


Herkese merhabalar,

Bitenler yazısı bu ay da gecikti. Gene iki farklı kategoride grupladım biten ürünleri. Dilerseniz daha da gecikmeden direkt detaylara geçelim;)



Favoriler:

1. Sephora Makyaj Temizleme Diskleri: Şaşırmadınız değil mi? ;) En en en sevdiğim, bittikçe stokladığım makyaj temizleme pamukları. Daha iyisini bulana kadar yola devam edeceğim, makyaj çekmecemin demirbaşı bu ürün.

2. Essie Fiji: Bu bitirdiğim ikinci şişe. Essie markası maalesef ülkemizden çekildi.(Umarım bir gün yeniden geri gelir.) Yurtdışına gittikçe Essie'den alışveriş yapıyor ve Fiji renginden stokluyorum. Essie Fiji'nin detaylı yorumlarını okumak isterseniz sizleri şuraya tıklamaya davet ediyorum. 

3. Bath and Body Works Capri Seaside Citrus Vücut Losyonu: Bu da daha önceden farklı aromasını kullandığım(okumak için tıklayınız) ve çok memnun kaldığım bir vücut bakım ürünü oldu. Kokusu çok güzel ve taze. Cildime sağladığı nem harika. Üstelik giysilerimde iz bırakmamasına da bayıldım. Elbette yenisini satın alacağım.

4. The Body Shop Japanese Cherry Blossom Body Butter:  The Body Shop markasının vücut nemlendiricileri gerçekten piyasadaki en iyilerden. Bunun kokusunu çok sevdim. Kuru cildime sağladığı nem harika. Giysilerime iz bırakmıyor. Her daim favorilerimden. 


Yeni Keşfedilenler:

5. Sephora Instant Refreshing Toner Tonik: Deneme boyu bu tonik Sephoradan aldığım mini boy ürünlerden oluşan bir setten çıkmıştı. Makyajımı temizledikten sonra temiz bir pamuğa bir miktar bu tonikten döküp cildimi ve boynumu silerek kullandım. Kalıntıları o şekilde temizledim. Elimde bir tane daha var. 

6. La Roshe Posay Thermal Spring Water: Yaz boyunca her bunaldığımda bu termal suyu cildime sıktım. Herhangi bir alerji/hassasiyet vb sorunuyla karşılaşmadım. Yeniden satın alabilirim.

7. Bobbi Brown Smokey Mascara: Deneme boyu bir ürün bu kadar mı başarılı olur? Hayatımın rimelini bulmuş olabilirim. Kirpiklerime sağladığı doğal ama zarif hacmi çok sevdim. Asla dökülmedi. Temizlemesi biraz sabır istese de gülü seven dikenine katlanır diyorum. Elimde açılmamış bir deneme boyu daha var. Biter bitmez tam boyunu alacağım.,,

8. Clinique Black Honey oje: Bordodan kahveye dönük ve hatta siyaha çalan renkte oje sevenler online mı? O kadar güzel ve şahsına münhasır bir renk ki... Keşke yapısı da biraz daha ince ve kolay sürülebilir olsaydı. Ama dert değil, stokta bulur bulmaz alacağım bir oje. 

9. Malu Wilz Hydro Cream: Yazısını şurada  okuduğunuz Pino Kozmetik etkinliğimizde hediye edilen ürünlerden birisi de buydu. Aşırı kuru ciltlere değil ama kuru ciltlere uygun bir nemlendirici olduğunu söyleyebilirim. Ben Ankara ayazının henüz hissedilmediği geçiş mevsiminde kullandım ve memnun kaldım. Sadece Pinolarda satılan bu markaya ait bu nemlendiricinin ileride tam boyunu satın alabilirim.


Bir ay daha böyle uğurlandı. Yılın son ayının bitenlerinde görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar