Bu Blogda Ara

19 Aralık 2016 Pazartesi

@nily21 Organizatörlüğünde Cepa AVM'de Mustafa Cebeci Cepa'da Etkinliği

Herkese merhabalar, 

Geçtiğimiz ay sevgili @nily21'in davetiyle Mustafa Cebeci Cepa'da etkinliğine katıldım. Makyaj artisti Mustafa Cebeci o gün sevgili blogger arkadaşımız Burcunun modellik yaptığı etkinlikte Boyner'in sponsorluğunda Yves Saint Laurent (YSL) ürünlerini kullanarak harika bir makyaj uygulamasını bizlere sundu. Şimdi sizlerle adım adım o makyajın detaylarını paylaşacağım. 


Mustafa Cebeci tüm makyajda YSL ürünlerini kullandı. İlk başta Burcunun cildine YSL Forever Youth Liberator serum sürerek cildi makyaja hazırladı. Daha sonra kaşlara uygulama yaparak belirginleştirdi ve göz makyajına geçti. Toz farı tüm göz kapağına uyguladı ve ardından gölgelendirdi. Ardından da eyeliner ve rimel sürdü. Uyguladığı YSL Volume Mascara kirpikleri tek tek ayırdı ve tane tane durdu. Burcunun cilt makyajı tek seferde bitti, arkasından kontür ve strobing yapıldı. Cilde ıslak ve aydınlık görüntü veren son derece trend olan Strobing  uygulaması YSL Rouge Pur Couture serisindeki 12 numaralı ruj ile yapıldı. En son adım olarak ise dudak çevresine aydınlık görünüm verip ruj sürüldü. 


Etkinlik sonunda elbette ki bir sürü selfie çekildik.


Bu güzel etkinlik için sevgili arkadaşım @nily21'e çok teşekkür ediyorum. Gene sevgili @nily21 organizasyonuyla yazın katıldığımız Hilton Ankara evsahipliğinde gerçekleştirilen Mustafa Cebeci makyaj etkinliğinden notlar okumak için buraya tıklayınız.

Sevgiler.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar