Bu Blogda Ara

1 Aralık 2016 Perşembe

Catrice Cosmetics Treasure Trove C04 Treasured Twinkles



Merhabalar,

Bugün sizlerle yılbaşı ruhuna uygun olduğunu düşündüğüm bir ojeyi tüm detaylarıyla tanıtacağım. Catrice Cosmetics markasının geçen seneki yılbaşı koleksiyonu olan Treasure Trove'dan çıkan C04 numaralı Treasured Twinkles isimli oje bugünkü konuğum. Catrice Cosmetics ülkemizde Rossmann 'larda satılıyor; ancak geçen seneki yılbaşı koleksiyonu takip ettiğim kadarıyla Türkiye'ye gelmedi. Ben bu ojeyi geçen sene Zagreb'den satın almıştım.



Catrice Cosmetics Treasure Trove C04 Treasured Twinkles ojesinin opaklığı harika. Tek katta bile oldukça örtücü bir dokusu var. Öyle ki tek kat sürseniz dahi tırnak çizgileri görünmüyor. Ancak ben iki kat uygulamayı tercih ettim. Ojenin altına da tırnaklarımı korumak amacıyla baz oje sürdüm. 



Fırçası da benim sevdiğim gibi kalın. Uygulaması oldukça pratik. Kapağının ince ve uzun olması sürerken kolaylık sağlıyor. Normalde Catrice Cosmetics'in standında bulunan ojeler yuvarlak kapaklı ve bana kalırsa o ojeleri uygularken kontrol sağlamak daha zor. 



Rengi girişte belirttiğim üzere yılın bu zamanına çok uygun. Koyu kırmızı, açık bordo olarak tanımlayabileceğim, içinde ışıltılar (ama kesinlikle sim değil) bulunan bir oje. Pek çok kırmızı tabanlı ojede olduğu gibi bunda da uçlarından soyulmaya meyilli olması dikkat çekiyor. Ancak ojede kalıcılık benim için bir kriter değil; çünkü sık sık oje değiştiren birisiyim. 


Fiyatını hatırlamıyorum; ancak Catrice Cosmetics drugstore markası olmasından ötürü genelde makul fiyat skalasına sahip. Bu ojesini de çok beğendim, iyi ki almışım. 


Umarım Catrice Cosmetics'in yurtdışında gördüğümüz koleksiyonları ülkemize de daha sık gelir. Drugstore markalarının başarılı formüllü ürünleri olmasını çok takdir ediyorum.

Sevgiler. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar